Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En stund siden jeg har skrevet her inne nå. Ble så deppa etter at 4. forsøk var mislykket og måtte ha en pause fra disse sidene. Men nå begynner jeg virkelig å lure her..... Etter siste forsøk hvor jeg ikke ble gravid fikk jeg mensen to ganger med 2 ukers mellomrom. Og nå er det gått 33 dager siden siste mens!! Jeg har tatt to tester bare i tilfelle (kunne vi være så heldige å få det til selv?!). Begge testene har vært negative, men det er ingen tegn til mensen. Hva er det som skjer?? Jeg følge det som om mensen skulle komme for en ukes tid siden, men så forsvant symptomene helt, og nå forstår jeg ingenting. Noen som har vært borti noe lignende? Kan jo ikke være gravid når testene til idag har vært negative, og jeg har ingen graviditetssymptomer og ikke vondt noe sted heller. Er så merkelig, hopper den rett og slett over en gang, eller hva er det som skjer? Hjelp!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5069739-negativ-test-dag-33/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes, kjenner dette godt igjen.

Alle symptomene på at mensen er der og så plutselig bare forsvinner de igjen. Mensen har kommet både to og tre uker etter at den skulle vært her. Kroppens syklus er helt tullet til av alle hormonene, så jeg tror du bare kan belage deg på venting. Ikke morro, men det er sterke greier vi propper kroppen full av

Hei cristina!

Så leit at ikke dette forøket gikk heller! Veldig lei meg på dine vegne!!

Urettferdig spør du meg!!!!

Først må jeg bare kommentere det med mensen...den kan nok skape litt krøll etter disse forsøkene våre.....Kjempefrustrerende.....

Var det fryseforsøk du hadde nå? Brukte du medisin?

Jeg brukte Progynova og Progestan forrige gang og fikk ikke mensen før endt medisinbruk. Heldigvis normaliserte den seg, så den er (forhåpentligvis) i rute nå.... Synd at den skal lage sånn kluss hos deg! Som om ikke det er nok å tenke på...!!

Jeg er heller ikke akkurat fast gjest her inne lenger. Det tar mye energi å være her når man ikke er i forsøk....Tror mange av den "gamle" gjengen forsvant etter sist mislykkede forsøk....

Jeg titter innom nå og da.

Er 2 uker til mensen (ikke!!!) kommer. Da er det i gang med medisiner til vårt 3 forsøk.....Har time til innsetting i uke 24 om alt går etter planen. Har 4 egg igjen på frys og håper det holder til MINST ett forsøk til. Eller aller helst at vi lykkes før det.......

Når skal du i gang igjen? Har du noen dato? Tror jeg har glemt hvor du holdt til? Var det Riksen...?Jeg er på St.Olav.

Ha en fin dag cristina, håper det går bedre og bedre med deg:o)

Stor klem fra meg.

Hei Lenn!

Så kjekt å se at du er her igjen!!

Mensen er ikke kommet idag heller. Det er noe dritt altså! Men vet jo at hormonene er sterke og kan lage kluss i kroppen, men dette har aldri skjedd før.

Vi er ferdige med forsøk i det offentlige nå (har vært i Haugesund hele tiden). Har ikke hatt fryseforsøk noen gang for har alltid fått ut så få egg at det ikke har vært noen til frys dessverre. Har nå vært til samtale på privatklinikk i Haugesund og skal ha forsøk der etter sommeren. Dvs. hvis fsh nivået mitt faller til et akseptabelt nivå.Akkurat nå er det kjempehøyt så det er ikke snakk om forsøk for oss. Egentlig like bra, så får jeg god tid til å kose meg og slappe av i mellomtiden. Det tar på og tenke kun på forsøk og hormoner hele tiden. Så jeg tror en varm og god sommer (?????!!!!!) og masse rødvin kan gjøre susen, så blir jeg klar igjen til høsten.

Ønsker deg masse lykke til med ditt fryseforsøk, håper inderlig at du lykkes!! Det er din tur nå, og jeg unner deg virkelig å lykkes! Ha det bra og ha en fin sommer. Send meg gjerne en oppdatering når du er igang, om du orker.....Jeg titter innom fra tid til annen, men skriver ikke så mye lenger. Orker ikke det.

Ha det bra så lenge!

Mange klemmer fra meg

Hei igjen!

Det holder jeg med deg i !!! En lang varm og fin sommer med mye soling og bading er godt for kropp og sjel....

Jeg merket selv at nå når det ble vår, så ble alt så mye lysere og lettere. Jeg har ikke gått og tenkt baby hele tiden liksom. Har hatt muligheten til å kose meg med fest og alkohol, hopping på trampoline...ja alt som vi ikke kan gjøre når vi tror vi er gravide..... Har liksom vært meg selv og ikke hun-som-ikke-kan-drikke-fordi-hun-prøver-å-bli-gravid.......du skjønner sikkert hva jeg mener:o)

Sexlivet har også kommet på en skikkelig opptur.....Det tar på og "ødelegge" det gjennom eggløsningstester og annen "tvangssex"....

Men jeg merker at jeg ser veldig fram mot uke 24.....det som var litt dumt var at jeg hadde mange bivirkninger av medisinen. Det hadde jeg ikke i det ordinære forsøket.....Hm....men utrolig hva vi tåler.......

Ja vi må "snakkes" mer" Tipper jeg havner mer her inne når fryseforsøket nærmer seg, men man vet aldri. Skal uansett komme innom med oppdatering. Og det må du også gjøre!!!!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...