sunny:-) Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Noen andre som kjenner veldig vonde spark, føler at hu lille ligger å sparker meg i blæra...kjempevondt, er det normalt..?
Verdens tøffeste mamma Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 Hehe, vesla vår sparker meg i blæra hele dagen, hun, men det gjør ikke vondt, det er bare utrolig ubehagelig... Og så tror jeg at jeg må på do hele tiden.. Og ut kommer kanskje etpar dråper... Er nok en del av det å være gravid, det også!!! :-) MEN om det er vondt, ville jeg nevnt det til legen ved neste kontroll.. Kan jo være urinveisinfeksjon eller lignende... Lykke til i hvert fall!!!
Gjest Skrevet 17. mai 2006 #3 Skrevet 17. mai 2006 Jeg har også noen vonde spark, både i siden men kanskje helst nedover ja..
Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 17. mai 2006 #4 Skrevet 17. mai 2006 Kjenner de vondeste sparkene langt på siden. Nestn bak på ryggen. Det rykker til skikkelig i blandt. Ganske slitsomt!
Gjest Skrevet 17. mai 2006 #5 Skrevet 17. mai 2006 jepp samme her, vonde spark nederst på siden, det er vel tynnere hud der da, hun ligger med hode ned og bokser med armene der nede, så stikker hun tærne i ribbeina mine. ikke så godt akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå