Gå til innhold

ST2-ulovlig å kjøpe på nett?

Anbefalte innlegg

Ser mange her bruker det, jeg har ikke mulighet til å stikke over grensen og må derfor kjøpe over nett. Men hva skjer hvis tollen åpner pakken, får jeg trøbbel med politi da? Det står jo ikke noe om efedrin i produktomtalen på nettsiden, så hvordan kan jeg holdes ansvarlig for et stoff de ikke har opplyst om....???Vil ikke ta noen sjanser, liksom, er ikke verdt det å få politiet på døren for å gå noen kilo ned i vekt:)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. For 2 år siden bestilte jeg noen slankepiller fra danmark på nett.. Jeg visste ikke hva de inneholdt, men hadde lest at de var effektive.. Det gikk en stund og jeg fulgte pakken på nettet, så så jeg plutselig at pakken var stoppet av tollvesenet.. Det gikk ikke lang tid før jeg ble innkalt til avhør hos politiet. Det viste seg at disse pillene inneholdt efedrin, noe som ikke er lovlig å innføre i norge. Heldigvis forstod politiet at dette ikke var min feil, og saken ble henlagt!!

Så dersom st2 inneholder efedrin tviler jeg på at det kommer frem til deg som bestiller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...