Oliver`s Mamma Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Hvordan gikk det med testinga idag, er spent å høre......
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 hei! joda det gikk som forventet,testen var negativ den:) nå skal jeg ikke teste mere,nå blir det venting på mensen.så da krysser jeg fingrene for at du får positiv test til helgen/mandag..
Oliver`s Mamma Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅ, det var dumt! Men det bli vell som jeg forventer her og, er vant å få negativ test, så jeg skal ikke gå å tro jeg er gravid! Hadde SA i oktober, og da fikk jeg ikke positiv test før en uke etter ikm, så det er jo enda et håp for deg da!!! Har di ikm idag? Stabil syklus?
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 17. mai 2006 #4 Skrevet 17. mai 2006 kjempedumt,men sjansen er jo ikke helt over..siden jeg har uregemessige sykluser,vet jeg ikke 100% nårti ikm er..å så er jeg som deg produserer hcg veldig sent..syntes at testen var litt rar,for mens urinen dekte begge vinduene på testen var det en klar strek i gravid vinduet.det var vel og merke feil vei men...så forsvant den etter 2-3 min...men men det er bare å vente..har du prøvd lenge?har du noen barn fra før?
Oliver`s Mamma Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2006 Nei, har ingen barn fra før! Er i 7pp etter jeg hadde SA. Det er alltid et håp vist ikke tanta har dukket opp. Har du barn fra før, og hvilken pp er du i?
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 17. mai 2006 #6 Skrevet 17. mai 2006 ja har to gutta fra før...har snart prøvd i et år..men det er 8år siden siste fødsel,så det føles som at jeg er ny i gamet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå