Gå til innhold

17.MAI.....

Afrodite1964

Anbefalte innlegg

GRATULERER MED DAGEN TIL DERE ALLE SOM ER ALENE!!!

Hos meg er det ingen høytidsdag, har akkurat trent en time og spist havrekligrøt. Det er når man befinner seg alene på en dag som denne at man skjønner at livet mer eller mindre har falt i grus!! På toppen av det hele befinner min elskede/barnefaren seg her i byen med sin samboer, på vei til jobb.... Har virkelig dårlig samvittighet for Huleboeren BIM, fordi jeg er så lei meg og ikke klarer å glede meg over noe som helst. Skal bli godt med hverdag igjen i morgen, ille nok de også for tiden.

Sorry for negativt innlegg, men synes bare verden er helt grusom i dag. Prøver å tenke på de syke og alle andre som har det verre enn meg, men vet ikke helt om det hjelper.

Noen flere som sliter?

Fortsetter under...

Det er fullstendig naturlig at man føler ting er tungt på dager som 17 mai, julaften ol. Kanskje spesielt fordi det er familiedagene over alle. At det er trist vær hjelper heller ikke på saken.

Har slitt og hatt det vanskelig i lang tid selv, men er på vei opp igjen nå. Jeg har endelig fått kontakt med pappaen og føler meg bedre enn på lenge. (skriver et eget innlegg om møtet)

Selv om du har det tungt, så tror jeg Huleboeren din har det fint og ikke tar skade av det. Jeg har grått og slitt så og si hele svangerskapet til nå. Terminen er 1 nov. Ting vil etterhvert bli bedre, det er jeg overbevist om.

Husk at det er i motbakker det går oppover.

Stor klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...