Gå til innhold

Gravid i Brisbane!

odin81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann, jeg bor i Toowoomba, som ligger ca to timer inn i landet fra BrizVegas.

Jeg har ei lita jente som nettopp ble 1 år, og venter nr 2 rundt nyttår.

Har bodd her i fire år, og er gift med en australer.

Ta gjerne kontakt med meg på [email protected]

Har bodd her lenge og kjenner mange småtriks, hvis du er i knipe for noe ;)

Jeg så du skrev om salt lakris i et annet innlegg her, og det eneste de har av lakris her er jo bare sånn søt liksom.

De er ikke så store på lakris her....

Men på Darrel lea (sjokoladebutikkene) så selger de nederlandsk salt lakris!! Det har vært redningen min!!!

• 3 uker senere...

Hei!

Har vaert utrolig opptatt i det siste. + Fant ikke frem til dette innlegget igjen ( gravid taaka..) men naa har sosteren min i norge hjulpet meg, saa her er jeg igjen :o)

Jeg bor ved Coorparoo. Ca 20 min m buss fra byen. Hvor bor du? Har du email? Jeg er naa 33 uker paa vei. Termin 31 juli.

Annonse

det er vel vinter i australia nå..?? her i oslo er det tropevarme..opptil 30 grader..så vi som er høygravid har det ikke så topp. Mannen min skal på jobb reise til australia og tenkte å spørre deg- eller andre norwaussies.. om hva som er bra å shoppe i australia contra norge... Hvis vi får baby på termin vil han være 3 uker når far reiser i august..så tror kanskje ikke vi bør være med.. det er jo en ganske lang flytur etc.. Jeg har lyst til at han kan handle litt babyting....hva er kursen på australske dollar nu?? Ha det fint..og håper det er kaldere hos dere enn hos oss..

Heisann,

Kursen ligger paa rundt 4,6 kroner pr dollar naa, men svinger mye. Syns dte var ett vanskelig spoersmaal aa svare paa, men hva slags babyting det kan vaere lurt aa kjoepe i Australia. Spesiellt siden jeg aldri egentlig har kjoept noe i Norge. Hmmm....Der er mange fine kjaer her syns jeg, men det er det jo sikkert i Norge ogsaa. Det greieste er vel bare aa kjoepe noe som minner om australia, saann at det blir ett minne om at pappa maatte dra saa langt bort da den lille var saa liten, uten at dte blri stress om at det skal kjoewpes inn en hel masse. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...