Gå til innhold

April: Treff for April mødre


grete

Anbefalte innlegg

Regner med at alle har født nå:-) tenkte jeg skulle foreslå at vi skulle møtes igjen. er jo så nysgjerrig for å høre hvordan det går med dere. hva med 25. Mai? vi er jo ganske mange så vi får prøve å finne et sted der det er plass til mange. noen som har noe forslag? er det fint vær kan vi jo også ta oss en trilletur i frogneparken eller noe slikt.. gleder meg masse til å møte dere igjen!

 

klem grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vil gjerne være med å møtes men 25 mai er kristi himmelfartsdag kanskje en dag da mange er opptatt. hard rock cafe har plass til mange tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også treffes!!! Ettersom 25 kanskje ikke er den beste dagen, så foreslår jeg fredag 26 mai.Syns frogneparken er kjempe bra forslag, vi kan jo ta det som en picnik? Ellers er det også fint i botanisk hage eller munch museet på Tøyen.Der er ganske god plass ute.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde helt glemt at det er kristi himmelfartsdag den dagen. dagene går i surr kan du si!!!:-) da satser vi på 26. Mai da?. skal vi si frogneparken og prøve oss på en picnic da? så kan vi avtale å gå et annet sted hvis det skulle bli dårlig vær.. vi er mange som har utvekslet tlf nr så hvis dere vil kan dere sende meg en mail med deres tlf nr også.. det er kanskje lettere å sende tekstmeldinger hvis vi ser at været skulle bli dårlig. min mail adr er [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Frognerparken høres ut som en god ide - jeg er med! Regner med det blir på dagtid? Tror ikke så mange har mitt tlf.nr, jeg fikk ikke vært med på de to siste treffene heller forresten - sender deg en mail Grete. Gleder meg til å treffe dere alle sammen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro, jeg vil gjerne være med, og Frognerparken høres veldig bra ut syns jeg! Håper på fint vær da. Barnehagen til storebroren har planleggingsdag den dagen, så mulig jeg må komme med begge to- men det er vel greit? Jeg sender deg en mail Grete. Fikk ikke vært med på de siste treffene heller, så det blir koselig å se dere denne gangen med babyene utenfor magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei.... frogneparken høres bra ut.... håper det bli fin vær.... :)) gleder meg å møte alle igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi si kl 1300 da? vi må ha et alternativ hvis det blir dårlig vær.. et sted hvor det er plass til mange barnevogner.:-) noen som har noe forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for 12! Er litt usikker på bra steder innendørs med en haug med vogner og babyer, men vet at endel barselmødre har hatt treff på Le cafe francaise ved Klingenberg kino...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag och Emine är med!

Tror inte Opus på S&S är ett alternativ längre de renoverar där nu... Hard Rock har ju mega trapp upp till resturangen så det röstar jag nej för...

 

Vi satsar på fint väder och Frogner´parken:0)

 

Ses snart

 

Martina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da møtses vi ved hovedinngangen til frogneparken kl 1200 hvis det blir fint vær:-) skulle det bli dårlig vær(regn) kan vi jo prøve den La Cafe Francaise ved Klingeberg Kino. jeg har aldri vært der men det går jo ann å prøve der.. vi får eventuelt meldes hvis det blir dårlig vær.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ändrade planer... dumt med träff på en klämdag :0((

Jag och Emine kommer nog inte för vi är hos svigers...

Får hoppas det blir ny träff snart igen! Kanske någon är med på Babykino på Saga en måndag :0)

 

HA det kul

 

Kram

 

Martina & Emine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt du ikke kan komme:(

Men babykino hoertes goey ut da!

Vi faar legge ut forslaget paa dinbaby og gjoere det en gang ja:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Håper på finvær i morgen da, ser at det er meldt forholdsvis bra i allefall... Jeg kommer uansett til å se an formen til lille pose, han har slitt endel med mageknip i det siste og da er det ikke kos verken i vogna eller på cafe! Krysser fingre for at han slipper å plages i morgen, og at været holder:-)

 

kine og anton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...