Gå til innhold

Anbefalte innlegg

blæ altså!! Sol hver dag i 2 uker, men på 17 mai?? Håååånæææi!!!!!!!!

Hadde jeg bare skullet sitte inne i sofaen med min gravidmage og sett på tv så greit nok, men skal ned på skolen og stå der i 3 timer mens poden stolt kommer med hauger av premier som jeg da må stå å holde, sammen med flagg, og brusen, ei halvspist bolle (som jeg IKKE får kaste), min egen brus og pølse. Så ringer vel mutter og forventer at jeg skal være sååå blid og ha lyst til å stå med alt dette i hendene å skravle med henne, mens sminka renner nedover. Og da...da må man tisse!!! Jippi, ingen kø og et helt flyttelass med inn på doen.

Med verkende ben, rygg og kald og våt får jeg en gjørmete gutt inn i bilen (som har hoppet sekkeløp i gjørma og tryna under eggløp...) Så hjem og gjøre i stad til svigers kommer på grillings...

Det er godt å være norsk:)

Gratulerer med dagen alle sammen:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5069078-m%C3%B8kkav%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he du er vel kanskje hjemme fra arrangementet nå håper dagen har stått til forventningene:) - eller kanskje ikke?

Kos deg med grillingen i kveld send mannfolka ut til grillen og hold deg selv innendørs!

Kooser meg i sofaen med en kopp med noe varmt jeg nå mmmmmmmm..................

Tjohoo, kunne ikke dy meg med å fortelle for et fantastisk vær vi har hatt her i dag:) Knallblå himmel, sol og godt å varmt! Sikkert første gang på en mannsalder, så her har dagen blitt nytt:) Håper du overlevde all gjørma og at do køa ikke var for lang.

Er vant til at det er drittvær på 17.mai

Siste gang det var fint og varmt på en 17.mai på Karmøy var i 1992 så vidt jeg husker.

Uansett så prøver vi å gjøre det beste ut av dagen, spiser masse god mat og is. Kost oss masse i dag også, kledde oss godt så vi slapp å fryse ihjel... Dagen har faktisk vært helt topp, det synes ungene også.... Nå sitter vi under ulltepper og ser på Olsenbanden;)

Ha en fin kveld....

Annonse

hehe nei da det gikk greit det:) Var opphold i noen minutter av gangen. Fra rundt 13.30 regnet det så mye at folk begynte å dra hjem.

Har overbygd veranda og der står grillen:) Er noe med det på 17 mai, at spise ute det må man. Så vi satt med jakker og tepper og terassevarmer og spiste grillmat. Kake og dessert tok vi inne da. Får da være måte på liksom:)

Jeg har spist så vanvittige mengder med kake i dag!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...