Kanutten & småen + Lucia Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Jeg har jo kjent "noe" i flere uker nå, men ikke vært sikker på hva det var. For rundt 2 uker siden kjente jeg noen dunk i magen - var fortsatt ikke sikker på hva det var... Men i går når jeg hadde lagt meg kjente jeg masse skikkelige dunk i magen!!! Sambo la hånda på magen min og han kjente også at det rørte seg!!!! Åhhh så gøy!!!! Nå er jeg bare kjempe-glad....
kula 291011 Skrevet 17. mai 2006 #3 Skrevet 17. mai 2006 ja det er lille knøttet som sparker, typisk hver gang jeg skal vise typen att lille jenta hans sparker så roer ho seg helt...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 17. mai 2006 #4 Skrevet 17. mai 2006 så morro ;=) ingen ting er bedre eller hva ? gratulerer
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2006 Det er helt fantastisk! Har jo lenge vært bekymret for at det skulle gå galt igjen... Men nå begynner jeg å glede meg skikkelig og tør tro at dette skal gå bra. Har til og med tenkt på om jeg skal kjøpe noe til den lille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå