Gå til innhold

ODDSEN FOR TVILLINGER?

Ventet tvillinger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet oddsen for å få tvillinger igjen etter å ha fått toeggede tvillinger en gang før?

Skrevet

Jasså, er det noe på gang igjen??!! Fnis fnis...

Jeg har ikke peiling på oddsen, men hvis noen har så vet de kanskje oddsen for å få eneggede tvillinger flere ganger å??

Skrevet

Jeg vet ikke oddsen, men vil tro sjangsene er ganske gode da du antagelig er disponert for å slippe flere egg samtidig. =0)

Skrevet

laaaaaangt ifra noe på gang, det skjer ikke på ihvertfall 6 år. har så hektisk hverdag med de jeg har. bare nysgjerrig jeg. eneggede tvillinger er forresten ikke arvelig i det hele tatt. de som får enegget er tilfeldig, og derfor er ikke sjansen for å få en gang til noe særlig stor. men.... det skjer jo. tilfeldigheter er pussig....:)

Skrevet

Jeg aner ikke hvor stor sjansen er. Men den er nok større når du har to eggede tvillinger fra før. Vi venter vår 2 tvilling par,men de er eneggede. Så sjansen for 2 eggede er jo en god del større.

Skrevet

hehe..dette støtter opp under min litt fleipete teori til sambo om at jeg etter fødselen kommer til å "stenge butikken!" Tenk om vi hadde kommet i veien med to til!! *fniser*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...