Gå til innhold

HMS!

Gjest

Anbefalte innlegg

Hej HMS!

Skriv når du har lyst og tid...men undlad at skrive, hvis du trænger til ro om dit lille projekt!

Håber alt vel hos dig...

Jeg får travlt nu, skal flytte mellem d. 15. juni og 1. juli.

Mangler stadig at lægge en fødselsberetning ind her...kommer senere...

men hopper nok også snart over til modne forældre ved dinbaby.no, men vil se efter dig her, og smuglæse...:o)

Klem

Fortsetter under...

Kjære Henriette!!!!!!!!! Så koselig å høre fra deg igjen! Jeg håper alt står bra til med deg og veslefrøkna, ja og så mannen, selvfølgelig.

Herfra er det STORE nyheter: Jeg er gravid!!!!!!!!!!! Tror det nesten ikke ennå og har ikke turt å "melde" min ankomst til denne siden ennå.... Alt bra så langt, og i dag skal jeg visst være 5+1. Langt fram, men vi satser på at alt går bra!

Mange klemmer fra

Hej HMS!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhhhh hvor fantastisk!!!! Tillykke...lykke til!!! Kan forstå hvis du svæver på en lyserød sky, og samtidig bekymrer dig lidt!?

Alt vel her.

Har været hos jordemoderen i dag, for at få afsluttet mit forløb. Havde en hård fødselsoplevelse, så jeg havde brug for en opfølgende samtale hos jordemoderen.

Kæresten og datteren sover, og har begge gjort det siden kl. 21... jeg har gjort rent her i aften...jeg må sige det var tiltrængt!!! Kæresten skal begynde på arbejde i morgen, efter 4 ugers barsel, og en uges ferie. Og jeg skal være alene med Linnea hele dagen i morgen, for første gang.

Nå men min seng kalder også på mig nu, skal jo op og amme ved 3-4-5-tiden?...får se hvornår Linnea vågner igen. Har lige ammet hende kl. 23.

Åååhhh det var dejligt at høre at du "allerede" er gravid! Hilse HMS-manden og sig tillykke!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...