Gå til innhold

Juni: HURRA FOR 17 MAI!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

her er planen å spise litt god frokost nå snart:P

men pappaen klarte ikke legge seg normalt, så jeg fant han på sofaen da jeg sto opp rundt 7.... da måtte han legge seg i senga litt... ;)

men der våkna snuppa vår :D

ha en fin dag alle sammen:D :D :D

Gratulerer med dagen til alle sammen ja :-)

Vi har ikke store planene. Skal ut å se barnetoget som går forbi her. Etterpå skal Johanne sove før vi drar inn til sentrum å ser folketoget. I kveld skal jeg og min kjære spise en bedre middag.

Er spent på om Johanne blir redd alt bråket! Ha en god feiring alle sammen!

Vi har allerede gått i ett tog nå tidlig på morgenen - for en gammel korpsmusikant må man få med seg alt :-). Nå sover Håvard mens de to eldste og pappaen er i byen og går i skoletoget - eller det har vel ikke gått enda - går kl. 11. Etterpå skal vi opp på skolen her og spise uante mengder av kaker, pølser og is - samt leke masse leker (hvis været holder seg i alle fall - akkurat nå er det sol - jippi). I ettermiddag skal vi etter planen enten ha gjester eller gå på besøk - litt alt etter formen til Håvard. Han har vært syk med feber og hoste, og nå har han fått diare - men feberen er borte. Mulig at en av oss blir hjemme med han.

Ha en flott dag alle sammen!

I år tror jeg vi hadde den slappeste 17 mai jeg har opplevd!

Sov lenge (på skift da...), såg på tv, spiste gooood laang frokost, vurderte å gå inn til sentrum - men droppet det siden det regnet litt....

Dro opp til mine foreldre, satt i hver sin stol og spiste mat der!

NESTE ÅR, daaaaa skal vi finne på mer! Da skjønner vel også lillegutt mer, han skjønner vel mer om festing da enn nå, så da skal vi feste fra morgen til kveld....jadda....satser på det!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...