Gå til innhold

dere som tjener over 250 000 i året, hva jobber dere med??? og mennene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes egentlig ikke at man er rik hvis man tjener over 250 000 i året. Ikke 350 000 for den saks skyld. Det koster med hus, bil og studielån også ;o) Tjener selv 365 000 og mann med omtremt det samme. Vi har det greit, men er ikke rike.....

Vi er begge to kommunalt ansatte, mitt lønnstrinn er 314.000 i full stilling. Jobber mlm 70 og 80% i år. Med 6 års studielån er man ikke rik, ingen av oss har formue. Vi har ikke startkapital til å kjøpe hus, f.eks. For mye av pengene går med til å betale studierelatert gjeld.

Men hey, vi har det kanonfint, mangler ingenting! Man kan fint klare seg med mye mindre enn vi tjener! :)

Annonse

Vi er begge idealister...ha ha ha, men er heldige som ikke har lån på leiligheten, solgte en leilighet i Roma og skal leve på det fremover..Vi må jo redde verden... Begge skriver og jobber med inter religious dialog, han er katolikk fra Italia jeg er muslim fra Tyrkia. Målet er å lage dialog barnet (tuller) men det blir det på en eller annen måte. Begge er frilans journalister...Det er lett å si at penger ikke er viktig, men så lenge man har nok å overleve på i henhold til standardene i det landet man lever i, så syntes jeg det er kjempe greit. Så lenge jeg også for lov til å skrive i fred og ro. Kan desverre ikke takle kontor jobb i Norsk byråkrati, har ingen selvmords tanker. Vil heller utvikle tankene, håper bryåkratiet også gjør det en dag... Har studert (statsvitenskap)

Lykke til alle sammen, alt blir glemt når nurket ligger i armene våre :)

Jeg: Skiftleder i hotellresepsjon: ca 270'

Han: Journalist: ca 430'

Vi har huslån og studielån (ikke bil), delt økonomi, men jeg selv er ganske økonomisk og ingen storforbruker, så har aldri vært blakk siden jeg begynte å jobbe.

Ekstremt forskjell i forbruket til folk da!

Jeg er Key Account Manager (383`) og min samboer selvstendig (600-1000`?). Jeg har studielån på 250`. Elles har samboer delvis lån på hus, leilighet, båt. bil. Selv sparer jeg 5 tusen i mnd. Men er ganske flink å bruke penger da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...