Gå til innhold

UÆÆÆ, fødsel på meg snart!! Ble fastslått vannavgang på føden, nå er jeg hjemme og venter på rier..!!!

Anbefalte innlegg

Har termin på tirsdag 23 mai og trodde ikke noe ville skje før den tid..

Selv om jeg tidligere faktisk har vært på sjekk på føden for å se om det var vannavgang, da ble det avkreftet. Men nå ikveld var det faktisk vannet som var gått!!!

Senest i løpet av fredag er jeg mamma, blir satt igang etter 48 timer hvis ikke kroppen setter igang selv. Har litt murring nå, men det er ikke særlig vondt enda.

Skal på sjekk igjen klokken 9 i morgen tidlig =)

Skrekkblandet fryd dette, ønsk meg lykke til, tror jeg trenger det!!!

Fortsetter under...

Så spennende!!! Masse lykke til fra meg!!! Jeg er litt oppe pga urolig kropp ikveld. Pleier sove på denne tiden, men ikveld vil ikke rastløsheten slippe, er 7 dager over og vil på en måte ha det overstått snart, men samtidig vil jeg vente til 18.mai.....

Håper du får en grei fødsel da!!

takk for det, håper det kan drøye til 18 jeg også, men den vordende pappa synes 17 mai høres ut som en fin dag å ha bursdag på.. vi får se når tulla vår vil ut =)

Får håpe det er din tur snart, som har passert termin dato! *Sender fødestøv* =o)

så spennende...lykke til med det forestående, måtte bebisen komme fort, så du slipper gå slik å lure i flere dager!!!!!!!!!!!! ha en god "fornøyelse".....hehe!

Ville gjerne bare få ønske deg lykke lykke til! Jeg har selv termin den 28 og skulle ønske det var meg som kunne få født nå.

Har så mye vondter her og der og er så diger at jeg ikke klarer å ta meg av guttungen min engang.... :o( Feire 17.mai og se tog kan jeg bare glemme. Orker ikke stå så lenge.

igjen, Lykke lykke til!

Annonse

Å, så spennende!! Skikkelig misunnelig : ) men ser dette var i natt, hvordan går det? Kanskje du er ferdig allerede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...