Gå til innhold

Nå er jeg lei av alle blødningene


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 7+0. Jeg har hatt mer eller mindre blødninger hver dag siden jeg var 5+0. Jeg fikk bekreftet for litt mindre enn en uke siden at alt stod bra til med den lille, men nå begynner jeg å bli redd. Blødningene er foreløbig brun, men man vet aldri. Hvorfor skal ikke jeg endelig kunne kose meg litt, har jo ikkke vert annet enn mer bekymringer siden jeg endelig ble gravid.

 

Sorru syte innlegget, men måtte få det ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender deg en stor klem ! Gikk selv med blødninger og truende abort hengende over meg i to svangerskap. Det var helt forferdelig.Håper du stopper å blø slik at du kan senke skuldrene dine litt.

Lykke til videre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, slitsomt at det der ikke opphører. Får være glad så lenge det er brunt. Når skal du på neste UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ganske slitsomt. Skal på Ul den 31.mai, så det føles lenge til. Hadde håpet at disse blødningene skulle gi seg snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen!: Du må kreve ukentlig ul!!! Ikke vær så snill og la legene styre deg, stå på kravene dine! Alle og enhver vil jo forstå at du er engstelig når dere har prøvd i 1,5år og når du i tillegg har disse blødningene! Jeg syns du skal fortelle legen din at du krever å få sjekke spiren en gang i uken. Det er unødvendig at du skal måtte gå rundt å være så redd når det ikke er sikkert at det er noen reell grunn til det!

Det er ikke meningen å være så streng med deg, men jeg mener bare dette veldig sterkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Først av alt vil jeg sende deg en stor og varm klem!!

Og så må jeg si at jeg støtter det Lisa si mamma venter prins sier. Krev ukentlig UL, du skal føle deg trygg!

Vi har vel omtrent samme antall pp før vi ble gravide, og jeg skjønner godt at du blir engstelig. Kan ikke huske at jeg har vært så glad noen gang som da jeg så to streker på graviditetstesten!!

Jeg sliter, som jeg har nevnt tidligere, også med blødninger. Er nå 100% sykemeldt fra jobben pga dette. Nå har heldigvis gynekologen min funnet ut at jeg blør fordi at livmortappen min er veldig langt nede (det er ikke farlig), og da har jeg roet meg veldig ned. Jeg blør litt friskt blod hver dag ca.. Og skal holde meg i ro. Jeg får oppfølging av gynekologen min hver 14.dag nå, og ukentlig om jeg måtte ønske det. Dette for at jeg skal føle meg trygg. Og det fortjener du også!!!

 

Vil bare si at jeg tenker mye på deg, og har en følelse av at det kommer til å gå bra!!!

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene skal det aldri sluttte eller. Jeg sitter nå her hver dag for å se hvordan det går med deg og jeg må si du har fått din dose med bekymringer. Skjønner godt at du er bekymret jeg. Tror faktisk jeg ville friket helt ut og rent ned døren til legen og annet helsepersonell jeg hadde fått tak i.

 

Masse sympati og varmeklemmer kommer her...og du må gå til legen eller UL. snarest for å få vite grunnen til disse blødningene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...