wingla76 Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Endelig fant jeg noen med et menneskelig sinn som forstod at jeg var sliten etter en måned med intens kløe og lite søvn. Det at jeg har hatt tre forskjellige terminer spredd utover 23 dager har heller ikke hjulpet på den siste tiden. Jeg ligger jo straks på utsiden av sf-skjemaet, men skal liksom ha 8 dager igjen til terminen. Her er noe hoppende galt! Men nå slipper jeg å tenke mere på det!!! JEg blir forhåpentligvis (dersom det er plass til meg) satt igang på torsdag 18. mai!!!!! Jeg kan ikke annet enn å glede meg over at jeg endelig skal bli fri fra den tunge magen og alt det andre og samtidig kunne ønske min andrefødte og også etterlengtede velkommen til vår familie!! Håper dere alle får en kjempefin 17. mai!!!! Stor klem
Gjest Skrevet 17. mai 2006 #3 Skrevet 17. mai 2006 Hei du! Jeg skjønner deg så godt. Jeg lurte på om jeg skulle gråte meg til igangsetting selv. Egentlig ønsker jeg bare å føde normalt og at alt skal gå sin gang, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal klare stort mer. Vel vel. Det føles ille når man er så stor at man ikke klarer å ta vare på de som er der allerede og trenger mammaen sin. Jeg håper også du får en flott 17.mai sammen med mann og barn. Stor klem tilbake,
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #4 Skrevet 17. mai 2006 Håper det går kjempebra, men husk bare på at det ikke nødvendigvis er så veldig ålreit å bli satt i gang...
Beth84g Skrevet 17. mai 2006 #5 Skrevet 17. mai 2006 Å lykke til!!! Det blir vel godt å få vekk magen og få møte nurket... *misunnelig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå