Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hva er problemet til folk her inne ?????? er det virkelig så vanskelig å forstå at ALLE har forskjellige meninger og oppfattning av div saker og ting ? jeg blir bare så utrolig provosert at folk her inne ikke kan skjønne at ikke alle har samme mening som dem selv på alle punkter... og er det noe de er uenige om så er det bare å kalle dem idioter og andre kallenavn .. hvor er oppdragelsen til folket ???? jeg har aldri opplevd selv å bli kaldt for ting selv , men ser jo at det er nesten daglig at andre blir det .. hva er vitsen egentlig ?? kan man ikke få lov til å være uenige om div ting ?? noen vil nok også oppfatt dette innlegget som provoserende, og det er helt ok . jeg har rygg til å bære det ,men det er ikke sikkert at andre har samme rygg... bare et lite spørsmål : kan man ikke heller prøve å respektere hverandre som man er uten å måtte kalle folk for stygge ting og heller utveksle erfaringer ?

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg... det var nok på tide at noen skrev et slikt innlegg. Det er veldig viktig å respektere hverandre!!!

Jeg har faktisk ikke sett så mye drittslenging på andre sider på nettet og synes det er veldig trist at det skal komme av små bagateller her inne. Det får mange til å mislike dinbaby. Denne siden skal være jo positiv for oss nybakte mødre og andre velkomne.

Håper på forbedring :)

Annonse

ja, jeg er enig! ikke sett oe særlig drittslenging akkurat, men er en del rare kommentarer til tider.

Men det er jo så mye hysteri her inne, og det kan vel få hvem som helst til å føle seg mislykket, for her får man jo kommentarer om barnet får i seg et eneste korn med salt eller sukker, litt melk, sitter, hopper, gjør ditt eller datt. Uansett er det galt liksom.

Hvor har du vært, Trulto??

Jeg har selv ikke opplevd å bli kritisert, men er enig med HI.

Du kan ikke seriøst mene at du har vært her inne så lenge (for jeg kjenner nicket ditt fra så lenge jeg har vært her inne) uten å ha sett at slikt foregår???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...