Gå til innhold

Hva har dere helst på

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leverpostei, italiensk salat, brunost eller ost og skinke... Men med tomat... Har fått helt dilla på tomater. Kunne vel egentlig bare spist tomater istedenfor brødskiver...

Og jeg som aldri aldri har vært glad i tomater før :)

ps... har hatt sinnsyk lyst på salami...Men hadde forstått det sånn at den kunne være skadelig ? siden den er kald-røkt? Har dermed ikke spist salami... mmm,dansk salami med masse majones hadde vært så til de grader godt....sukk. Men, man hører jo så mye at man ikke vet hva man skal høre på etterhvert...

Liker nesten ikkeno pålegg jeg, så varierer mellom: bringerbær og gulost, skinke og gulost, servelat(fant ut at jeg likte det for ikke så lenge siden!), brunost og...nei, nå kom jeg ikke på noe mere! Spennende, eller hva?!?! =P

Annonse

Annonse

Den er vanskelig å sammenligne med noen. Jeg har ikke til dags dato møtt noen som liker denne osten vist ikke dem er vant med den fra dem var små :) Samboeren stikker bare jeg opner opp lokket på den. Han sier den lukter bedre når den kommer ut... :) hihi. Ingen av mine venner kan fatte og begripe at jeg kan spise noe sånt :) Men jeg eeeeelsker den, har alltid gjort d :) Spist den helt fra jeg var lita jente.

Det hørtes godt ut! Kanskje idé for variasjon... blir mest kjapt og effektivt kokt skinke eller ost for meg... prøver å variere innimellom da.... med f.eks. leverpostei, reker... annet jeg kon komme på som er trygt for gravide... Begynner jommen å bli lei av forbudene... men får jo bare holde ut...

Hei,

ikke for å skuffe deg... jeg elsker fårepølse, men det er jo spekemat på samme måte som salami... og derfor rått kjøtt... ta en titt på matportalen.no så får du klare regler...

Jeg tør ikke å ta sjansen på spekemat iallefall... samme hvor kjipt det er, så er rissikoen for stor...

på jobb spiser jeg makrell i tomat eller kokt skinke jemm blir det leverpostei eller kokt skinke. før også litt egg i helgene men siden mannen min hafått dilla på bløtkokt så er det lenge siden jeg har spist egg- skal ha hardkokt med majo og tomat salt og pepper

Leverpostei m/agurk og majones eller suragurk eller rødbeter

Dansk salami m/agurk

Skinke m/tomat agurk og majones

Gulost m/jordbærsyltetøy

Peppermakrell m/agurk og majones

Italiensk salat

Mellomkokt egg m/kaviar

Nugatti og banan (litt spessiell men godt)

Det var det jeg kom på :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...