Gå til innhold

Sover deres barn hele natta gjennom..?

Anbefalte innlegg

Jenta vår er snart 15 mnd, og hun er som regel våken en gang iløpet av natta. Da gir vi henne smokken, men sovner hun ikke igjen av det tar vi henne inn til oss. Da sovner hun som regel med en gang. Er det fler som har ett-åringer som ikke sover hele natta gjennom?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5066679-sover-deres-barn-hele-natta-gjennom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, vi er veldig heldige. Jenta vår har sovet hele natta siden hun var ca 3 mnd, hadde bare en periode fra 5-ca 61/2 mnd hvor hun måtte opp av og til for litt pupp. Sover fra ca 1930-0730 i ett. Hender hun våkner, men sovner igjen av seg selv.

nei, jeg kan telle på en hånd hvor mange netter min sønn har sovet igjennom hele natten og hvor mange netter han har sovet lenger enn til kl 08 på to hender. Er inne hos han mellom 3-10 ganger hver kveld og han blir 2 i august. Han er ikke våken våken, men gråter og er veldig urolig - vi har søkt om hjelp og prøv allergi medesiner for å hjelpe han komme i dypere søvn og det har hjulpet litt, men vi har langt igjenn, men en dag håper vi han sover igjennom - og det håper jeg skjer før famlilien blir utslitt og rakner....

Minsten på 20 mnd sover som oftest natten igjennom, og det har han gjort siden han var ca 10 mnd. Unntak er ved sykdom og tannfrembrudd, men det er jo noe annet. Ellers så er han en engel om natten, sover uten et pip 11-13 timer i strekk :-) Derimot har vi en 3,5 åring som fortsatt er endel våken om natten. Han er begynt å komme seg litt nå de siste 2-3 mnd, men fortsatt er han i snitt våken 1-3 ganger om natten 2-4 netter i uken. Så barn er ulike, ikke mye å gjøre med det.

Puh, nei hun våkner somregel 1-3 ganger, stort sett forde hun ikke finner smokken eller har viklet seg ut av dynen (bruker pose nå)...

Hun har akkurat oppdaget at det går an å krabbe (har ålet seg hele tiden før hun reiste seg) så mulig hun våkner pga ny ferdighet???

Håper på hele netter snart :-)=))))))))

Annonse

Snuppa er 14 mnd og sover som regel hele natta igjennom. Noen ganger når hun har "dårlige" netter må vi inn titt og ofte. Mange ganger trenger hun å holde oss i handa for å sovne igjen. Som regel trenger hun bare smokken.

Hun sover best i sin egen seng for hvis vi tar henne inn til oss ligger hun bare å vrir seg.

Sover fra 19-07/08.

Jenta mi begynte å sove natta igjennom da jeg endret rutinene til noe som overhodet ikek passer meg. Da var hun nesten 2,5 år gammel.

Nå legger hun seg kl 22 og er oppe igjen kl 06.30 p ukedagene, og kl 7.30 i helgene.. Etter dette har vi ikke hatt våkennetter.

Hun sover fremdeles 45 min på dagtid, fo ruten denne sovner hun faktisk kl 20.00 , men er da ater en gang våken 2-6 timer på natta.. Gjesp..

tar til takke med den lille timen jeg får alene på kvelden, mot en hel natts søvn.. Noen barn er bare ikke laget for å sove.

Har vært TUNGt til tider da jeg er alene med henne

jenta mi på 17 mnd har sovet hele natta de siste 4-5 ukene. Før det så hadde hun noen skrikestunder midt på natta mens hun fremdeles sov. Jeg tror at det har noe med at de får jeksler nå. Min har i allefall fått alle fire, og nå sover hun godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...