Gå til innhold

2 dager siden ikm, fortsatt ikke tr....

Anbefalte innlegg

men jeg føler den er rett rundt hjørnet oxo føles det ikke sånn, jeg er varm i kinnene, og er veeeldig humørsyk (stakkars sambo) jeg har vært litt småkvalm om dagene, og ved spesielle lukter brekker jeg meg, noe jeg vanligvis ikke ville gjort, men har ikke noen test tilgjengelig så jeg får nok bare vente. hadde forresten litt brunaktig utflod i dag men nå er det over..... hva tror dere? Jeg er egentlig litt satt ut og vet ikke hva jeg skal tro.... håper på svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5066407-2-dager-siden-ikm-fortsatt-ikke-tr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg bestilte fra nettet i går så tenkte jeg skulle prøve å vente på de... men kanskje jeg må en tur på apoteket til torsdag... håper jeg er det nå asså,, er min 8 pp.. er jo ikke sååå lenge men lenge nok :-)

har blitt spådd av elastica og nattinatt på dib sidene og de spådde meg gravid, og cec26 spådde graviditet rundt meg men fikk ikke helt opp når... jeg er så spent men livredd for å få negativ igjen, da blir jeg så lei meg... så jeg tror jeg skal prøve og vente noe dager og se? hva tror dere? tester fra nettet er på vei :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...