Dailis Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Bortsett fra her inne? Når magen kommer opp mot ribbeina. Ofte ca 7 mnd, varierer litt..Har bare fått høre den versjonen jeg da, intill bim da med denne 40 dagers regelen..... Og dette er min fjerde....
Loppelill Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Ja en lærer noe nytt for hvert svangerskap. Jeg har aldri tenkt på at hele blodsirkulasjonen til babyen endrer retning i det en blir født og babyen trekker luft for første gang. Og dette er min fjerde....
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2006 vist ribbebeina regelen gjelder, er jeg høy gravid...men har en god del dager igjen til termin...og der er jeg ikke høy gravid..... jeg som ikke får puste snart...vræææl!!hehe da kaller jeg meg delvis høy gravid
Dailis Skrevet 17. mai 2006 #6 Skrevet 17. mai 2006 Tja, er vel ikke min kunnskap det går på, heller jordmødre og gynekologer som har uttalt seg tidligere, opp mot en internettside...... Må si jeg fortsatt har mest tro på de jeg møter i helsevesenet....
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 17. mai 2006 #7 Skrevet 17. mai 2006 Da er jeg og høygravid selv om det er 8 uker igjen Dårlig med pust igjen på kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå