Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Syns de fleste her legger på seg lite jeg, selv har jeg gått opp 4 kilo siste 2 ukene. Men det er jeg glad for for jeg har ligget å spydd til nå, å gikk ned en del en periode. Er 16+0 i dag:)

Er det noen som vet hvor mye man MÅ legge på deg, altså hvor mye foster, fostervann å de greiene der veier? Må jo være noen kilo totalt. Kunne vært artig å visst.

Fortsetter under...

Syns også de fleste har lagt på seg lite, men gjennomsnittet skal jo være 12,5 kg på 9 mnd, så mye kan jo skje de siste mnd.

Har ikke lagt på meg så mye selv heller, da..hehe ;-)

Er i uke 18 og har gått 2,5 kg.

I mine to forrige svangerskap gikk jeg opp 12 og 9 kg, noe mine venninner syns var veldig lite, siden de fleste jeg kjenner stort sett har gått opp rundt 20 kg. Jaja...De har alle blitt slanke og fine igjen etterpå når de har ammet og gått turer :-)

Saann er det med meg ogsaa, vekten gaar paa rumpa og hoftene...... men magen vises ikke. Er naa i uke 16 og har lagt paa meg 4 kg.

Sist jeg var gravid la jeg ogsaa masse paa meg det foerste trimesteret pga kvalme (maatte bare spise hele tiden, selv midt paa natten). Har lest at man ikke skal legge paa seg de foerste tre mnd, at den vekten er vanskelig a miste igjen etterpaa, men for med stemte det ikke. Etter foedselen ble jeg tynn som en flis paa en to tre, selv om jeg spiste masse.

Annonse

Litt mye??4kg i uke 20...prøver du å spøke eller?Er jo folk som har gått opp10kg i uke 15........og 30 i et helt svangerskap. Mens andre ikke legger på seg stort....jeg har gått opp 4 i uke 11.

Blir litt mat når du legger på"kanskje litt mye".......nå får jeg sikkert kommentarer fordi jeg "hogger hue av deg", men det ble litt dumt det der syntes nå jeg...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...