Gå til innhold

geniale grete roede!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg veit hvordan den følelsen er,jeg vil bare gi deg et kjempe godt råd.Har gått på grete roede selv for tre år siden,å gikk da net 15 kilo,ble kjempe glad og tenkte at nå skal jeg klare meg selv! Men det gjorde jeg ikke,,jeg angrer den dag i dag på at jeg ikke gikk stabiliserings kurs etterpå! Jeg gikk opp hele 35kilo på tre år etterpå,å jeg sliter med å få de av meg igjen!!!

Jeg sier barestå på ,for grete roede virker!!!

Vurderer å begynne på kurs igjen,hvor mye betaler du nå for kurset?

Hei!

Jeg tenkte egentlig jeg skulle gå bare dette kurset i denne omgang,men det kan jo være jeg trenger ett etterpå også... Jeg er jo gravid så jeg gjør jo egentlig ikke dette for å gå ned, men prøver å unngå å legge på meg type 30kg.

For de som ønsker oversikt over dagsrasjoner kan dere gå inn på :greteroede.no!

Hei jenter!

Jeg hører ikke til her men trykket feil på sida her, og så så jeg det sto noe om grete roede og ble nysgjerrig =) Min bror har også hatt stor glede av kursene der, men det er viktig det som gledesspredern sier: oppfølgingskurset etterpå er minst like viktig!!! For det er jo litt annerledes måte å tenke matlaging på, iallefall for noen (måle opp og sånt før man venner seg til det). Og det er fort gjort å "glemme" det etter en viss tid uten kurset.

Når det er sagt, så er maten i kokebøkene hennes knallgod!! Særlig har de en helmaks burgermiddag der, med masse godt krydder i. Namnam!

Lykke til med graviditeten deres alle sammen! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...