Lisen_ Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne en t.skjorte som det står noe kjekt over magen, feks. babyboom, superbeibi el. Må jo finnes en plass på nettet, innbiller meg jeg har funnet en før en gang.. Noen som kan hjelpe???
Haldis84 har fått Christopher Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Tror d er en side som heter nine.com eller no ???
Gullesnuppa! Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 fant ingenting på nine.com jeg... Men jeg og har lyst på en slik t skjorte!!!
nicolai kommer i nov. Skrevet 16. mai 2006 #6 Skrevet 16. mai 2006 på nine. no har jeg kjøpt to teskjorter og en genser samt noe til pappan! bare vær obs på at størrelsene var litt små, synes jeg... kan hende at jeg har blitt større, men kjøpte dem for lengesiden... hvist ikke er det en link her som det står mamma klær, og der har jeg funnet noen!!
Harald Ripultfør Skrevet 16. mai 2006 #7 Skrevet 16. mai 2006 Jeg har kjøpt 4 topper på nine.no. De var veldig kjappe med leveringen, og toppene var fine! Mulig de er litt små i str. ja.
Sala77 Skrevet 16. mai 2006 #8 Skrevet 16. mai 2006 Ellers er det noen fine her: http://www.mamame.dk/
Lilje74 Skrevet 17. mai 2006 #9 Skrevet 17. mai 2006 Jeg har kjøpt spesielle printerark for motiver man kan lage selv og printe ut på disse arkene og så stryke på t-skjorter selv... Har du en god idé kan du jo sette den ut i livet selv...
Sala77 Skrevet 17. mai 2006 #10 Skrevet 17. mai 2006 Hei Lilje 74! Hva heter de printerarkene du har kjøpt? Hvor får en kjøpt de? Lurer på om jeg skal prøve meg på dette... Kan jo lage til kommende tanter og onkler og besteforeldre og gi i presanger utover sommeren... Ha en fortsatt fin 17. mai!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå