Gå til innhold

Jeg har gått NED 1,5kg...

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 21 og har gått ned 1,5 kg. Veier endel fra før, så det er ingen krise, men blir litt bekymra for om babyen får for lite næring? Eller er det babyen som tar næringa og jeg som tærer på fettet? Jeg har spist som jeg pleier, kanskje litt mindre brus og snop enn tidligere. Og jeg kommer sikkert til å gå opp på slutten. Men når folk spør om jeg har gått opp, er det så ekkelt å si jeg har gått ned. Sier bare at jeg ikke har gått opp noe, jeg.

Flere som går ned i vekt fordi de er overvektige fra før når de blir gravide?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5065976-jeg-har-g%C3%A5tt-ned-15kg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i samme situasjon som deg... Trinn 1,-ble gravid...Trinn 2,-sluttet å røyke,- trinn 3,-gikk ned 7 kg... Det henger jo ikke på greip...men,men... Nå er jeg nesten oppe igjen der jeg var da jeg ble gravid...nesten. er fortsatt 2kg under.

Har fått veldig splittede kommentarer i det siste... Folk tror jeg er lenger på vei enn mine 23 uker pga av stor mage...Mens samme folka kommenterer uoppfordret på at jeg definitivt har slanket meg,-synlig...

Merkelig...

Jeg er igrunnen ikke bekymret. Jeg vet at jeg har hatt et ganske så usundt kosthold før... Og nå har jeg endret en del spisevaner. Unner meg fortsatt is og litt snop, men alt i alt er jeg sunnere enn før. Og tenker meg om to ganger før jeg stapper noe i kjeften. Jeg tror den sinnsykt aktive jenten min får det hun trenger. Jeg spiser jo riktig.

Hva som virkelig bekymrer meg er vann i kroppen mot slutten... Er livredd for å få 25 kg vann i en allerede tung kropp. Skal svømme og bevege meg så mye som mulig i sommer,samt drikke vann når jeg kommer på det. Får håpe det hjelper.

Nå skal jeg slutte å tyte ;P

er i uke 27 og har gått ned 5 kg.. før eg spiste jordbær med vaniljesaus i kveld da.. hehe men jordmor og lege har sagt at det bare er bra...

og uansett så klare eg ikkje legge på meg.. har jo ikkje særlig matlyst.. og blir så fort mett!

Annonse

ligger også under startvekta enda. Gikk ned 4 kg til og begynne med, gått opp igjen 3 nå. Er i uke 32.

Gjør ingenting for ikke å legge på meg, men magen tar så stor plass at jeg ikke klarer å spise så mye. Har også plager med spiserørsbrokk og betennelse og tar medisiner for dette. Kan også være noe som hjelper på at jeg ikke har sug lenger etter mat. Før småspiste jeg mer for å holde det under kontroll.

Er en god ting med denne medisinen da. Har ikke halsbrann:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...