Gå til innhold

Liten jente påkjørt og drept i Oslo

Anbefalte innlegg

Enkelte som leser dette syns kanskje det er upassende med dette innlegget, men jeg må bare få det ut. Dere har kanskje lest på nettet om jenta på ett år som ble påkjørt i Oslo i kveld, jeg leste det akkurat nå, og fikk frysninger. Vi parkerte rett ved der ulykken skjedde bare 5 min før det inntraff. Helt forferdelig å tenke på at noen jeg mest sannsynlig har trillet tur forbi flere ganger har opplevd noe så utenkelig og ufattelig tragisk. Det stikker ekstra når man har barn på nesten samme alder. Syns bare dette er ekstremt trist og tenker masse på jentas familie og venner!

Fortsetter under...

Uff det er så uffattelig tragisk når sånne ting skjer...Det får en til å tenke og sette ekstra stor pris på de en har... Jeg skal tenke litt ekstra på den familien i morgen. 17. mai og greier. Skulle vært en glad dag for de, og så fort kan alt i livet snu:o(

jeg leste dette på nettet akkurat nå og reagerte akkurat som deg. Fikk frysninger og fikk så inderlig vondt inni meg når jeg tenker på den stakkars mammaen og familien som har blitt rammet så hardt og meningsløst. Tenk, så fort kan livet snu, fra glede til sorg. De er ute og leker sammen på en lite trafikkert vei og det siste en tenker på, er at noen skal komme og kjøre på barnet ditt. Jeg har selv to små barn og gutten vår er høyt og lavt og løper fort avgårde. Har utrolig respekt for trafikk og biler og tenker med gru hvis noe sånt skulle skjedd med han. Men man har ingen garantier her i livet. Det kan ramme når som helst, hvem som helst og hvor som helst. Ta vare på hverandre og vern om all den tiden dere har sammen, en vet aldri når det kan være for sent!

Så det på nyhetene også, det er så utrolig trist, stakars familie. Har ikke ord for det, kan ikke fatte hva de går igjennom nå.

Og det jeg reagerer STERKT på er at de filmer blod på gaten på nyhetene.. det kan de virkelig la være, det er helt forferdelig fra før, og man trenger ikke se det.

Stakkars stakkars.

Fullstendig enig med deg! Det er helt unødvendig å vise bilder av blod på bakken. Alle forstår jo hva som har skjedd:(

Jeg er veldig usikker på om jeg skal henge ut flagget i dag, siden det tragiske har skjedd i nabolaget:( Hva syns dere? Er det helt feil å flagge i dag da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...