Gå til innhold

Jeg er DRITT lei min frekke sønn!!

Anbefalte innlegg

Holder på å klikke av han, helt seriøst! Han er 10 år, og er så stygg i munnen, sur og sint hele tiden. Vi venter på at barnehab på Ahus skal få ræva i gir, slik at de kan starte utredningen av han.

PPT tjenesten har tatt en del tester på han, og det de har funnet ut, er at han har problemer med å forstå verden rundt seg, samt at han ikke skjønner non-verbalt språk. Han er sykelig opptatt av busser, kirker og orgler. Han vet ALT om busser!! Det blir antydet både ADHD og aspergers.

Dette er nå 2 år siden, og ingenting skjer!! Nå er barnevernet koblet inn, så da håper vi på fortgang i saken.

Guttungen er så jævlig sur, tverr, stygg i munnen og roper hele tiden!! Nå klarer jeg snart ikke ha han her lengre!! Jeg er så lei av denne oppførselen hans at jeg er på randen av sammenbrudd...Av og til har jeg lyst til å gi han god gammeldags juling, men det fører ikke noe godt med seg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5065576-jeg-er-dritt-lei-min-frekke-s%C3%B8nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser frustrasjonen din og kan skjønne att den kan gå over i sinne.

Håper det går fortgang i det og att de kan se behovet for en snarlig utredning av han.

Hvis jeg kan gi deg ett tips, så gå inn på Foreldrehjelpen.net, og logg deg inn der som bruker. Dette er ett forum som benyttes av foreldre og mange der, har vært gjennom akkurat det du beskriver nå. Det kan være godt å få noen som har vært gjennom det samme å diskutere ting med, kanskje bare lese innlegg og informasjon som ligger der.

Masse lykke til med gutten din, skjønner att du er fortvilet...

Det lille du skriver her kan minne om asperger syndrom. Håper dere kommer fort inn til utredning, bare det å ha et navn på problemene kan være til hjelp. Jeg har selv en som har asperger og en som har a-typisk autisme, og vet hvor frustrerende det kan være til tider.

Ellers er det mye info å hente på bokstavbarna.no

og på tistelbarna.net

Forstår deg veldig godt, men du får bare ringe å purre, be om å få en dato og innen da skal dere ha fått time.

Vi er under barnhab. på Hamar og fikk der skriftelig at vår sønn skulle inn innen 3 mnd. det blei holdt.

Om du ikke har tenkt over det, så vil jeg minne deg på fritt sykehusvalg, dette gjelder også hab.tjenesten.

Ønsker dere lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...