Gå til innhold

Uff Jeg har begynt og "spotte" Gråteinnlegg..:(


mie84

Anbefalte innlegg

har jobbet i nesten 10 timer i dag og jobber i blomsterbutikk så det har vært et rent kaos der i dag.... Og når jeg kom hjem nå var det lysebrunt på papiret... Er så redd for at jeg skal miste igjen.. Jeg er så lei meg... Har prøvd i 15 pp siden jeg mistet forrige gang (MA).. Uff innbiller meg at det er for mye stress på jobben og jeg kvier meg for å jobbe, sist jeg mistet var i julestria.. har fått tidlig ultralyd denne gang men skal ikke dit før om 2 og en halv uke...

 

Kan noen roe meg litt... Jeg bare gråter og gråter helt hysterisk.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan prøve iallefall....Jeg har blødd/spottet litt gjennomsnittlig en gang i uken. Er 14 uker imorgen. Har gått til en fantastisk gynekolog som jeg har kunnet komme til med en gang jeg har blødd. Han finner ingen årsak til blødningene, men mener det er slimhinnene mine som er ekstra skjøre nå i graviditeten. Det har ingenting med babyen å gjøre!! Han sa at det var vanlig, og at jeg ville blitt overassket over hvor mange som faktisk blødde litt.

 

Vel ,jeg håper det hjalp litt....Er du fortsatt veldig bekyret ville jeg ringt til sykehuset/legevakten. Stå på ditt å krev at du får en undersøkelse!!!

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

Jeg føler med deg, men som jeg har skrevet tidligere her inne så viste jeg ikke at jeg var gravid før etter at jeg sluttet å blø med datteren min...(jeg trodde jo det var mensen i 2 mnd...) Hun kom frisk og rask til verden! Denne gangen har jeg spottet litt og har derfor vært litt mer bekymret...

 

Jeg tror jeg kanskje hadde snakket med legevakta, evnt legen for om ikke annet å få noen dager fri... Hvor langt er du på vei?

Blødningen kan være "renselsen" eller det kan være morkaken...

Lykke til uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt legevakten hvis jeg var veldig bekymret..- og det virker det jo som du er...

 

Krysser fingrene for at det går bra med deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! skjønner godt hva du mener! jobber også i blomster-butikk og i dag har jeg hatt kø hele tiden, og ikke noe pause! var helt alene i snittavdelinga, og det tar skikkelig på! jeg er også bekymret for at det kan være for mye stress i jobben.. sist jeg var gravid mistet jeg etter en kjempestresset helg på jobb. tror egentlig ikke det hadde noe med det å gjøre, men blir bekymret..

 

uff, jeg håper virkelig det går bra med deg! såvidt jeg vet, er det friskt blod og blodklumper som er farlig.. lysebrunt trenger ikke ha noe å si! krysser fingrene for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar.. Det hjelper faktisk:) Har ikke vært noe mer foreløpig.. Ble bare så redd i går.. Får se det ann litt.. Snakket med venninen min også, hun fikk barn for 6 mnd siden, hun sa at hun hadde hatt mye brunt utflod i svangerskapet og det gikk jo helt fint.. Men når jeg mistet (Ma) for 15 mnd siden begynte ikke jeg og blø bare brunt utflod da også, men det var kansje av en litt annen konsistens ( litt mer blodtråer og sånn, sorry ekkelt) Uff det er ikke bare enkelt dette her...

 

Ha en fin 150 års feiring i dag!!!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor langt er du på vei??

Håper det går bra med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...