Gå til innhold

Føler meg ikke gravid.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 15januar, så jeg er jo ikke kommet særlig langt på vei, men jeg synes virkelig jeg var kvalm fra jeg omtrent oppdaget det med min første (2år). Har dere noe symtomer, eller en følelese av å være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på akkurat samme måten her. Vi skal vel kanskje være glade for at vi ikke er dårlige. Jeg har termin 14 januar.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg har 13. januar.. her går vi nedover på datoene med én og én dag :)

Jeg har merket det med ømme bryster, samt føler "murring" i magen/litt uvel i magen. Har såvidt begynt å merke i forhold til mat, da enkelte ting ikke frister og lyster etter andre. Begynte i går så vidt det her, så kom plutselig på meg. Lite kvalm foreløpig, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke noen symptomer. Hadde ikke det med de to første heller.

Vi er vel av den "heldige sorten".

 

Jeg har termin 17. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så fint å lese om andre som ikke har symptomer... Bekymrer meg veldig over at jeg ikke har symptomer. (Særlig siden jeg hadde det veldig tidlig sist, og da gikk det jo ikke bra...)

 

Har vel termin mellom 20-24 januar en gang... Må nok vente på UL for å få det fastsatt.

 

Ha en strålende 17 mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 1. januar og har så og si ingen sypmtomer. Er litt trøtt av og til, det er det hele. Enkelte ganger lurer jeg på om jeg er gravid?? Venter på UL på ullevål

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg heller ikke gravid...i forhold til sist svangerskap er dette bare helt perfekt..Var så dårlig sist..og har nå kommet til uke 9+1 og er i strålende form..)) Godt når man har to til som krever sitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Jeg er ny her. Oppdaget at jeg er gravid i går ;) Skal etter kalkulator ha termin 27 januar. Føler meg ikke særlig gravid, men har hatt ømme bryst en ukes tid nå, og blitt veldig trøtt de siste to døgnene. Hadde en sa i høst, og er overlykkelig over å ha fått en liten spire nå ;)

Vi får nyte det smertefrie svangerskap så lenge vi kan :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet ikke når jeg skal ha termin men vil tru rundt slutten av desember begynnelsen av januar, jeg har sinnsykt ømme bryster, mista matlysten på MYE, veldig ofte kvalm, luktesansen er helt ute å kjører..akuratt som jeg lukter mye sterkere nå enn før, og har funnet masse jeg ikke tåler lukta på også har jeg mye vondt i magen. nesten kronisk.. og ikke minst, så er jeg kronisk trøtt.

gleder meg til å få vært hos doktoren til tirsdag.

 

 

 

er forresten fra notodden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...