Gå til innhold

Når fortelle om spiren i magen?


@nneliten

Anbefalte innlegg

Her fikk vi positiv test på lørdag 13.mai, og allerede mandag klarte vi ikke lenger å holde tett til besteforeldrene.

Har mest lyst å fortelle både venner og kollegaer med en gang også, men...

Når forteller dere om spiren i magen til de ulike involverte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sitter med samme dillemma..har veldig lyst til å si det til besteforeldre med en gang!!!

 

men jeg fikk vite dette for 30 min siden da..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste vel kjapt at jeg ikke klarte å holde en slik hemmelighet så lenge... Bobla sprakk vel i uke ni, er nå i uke elleve. Vet jo at mange synes det er koselig å ha en egen liten hemmelighet med kjæresten, men jeg hadde mer lyst til å dele gleden med flere. Samtidig skjønner jeg at det ikke er "sikkert" enda, og at det kan bli kiipt hvis det skulle gå galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte prøve holde det hemmelig så lenge som mulig opp mot 12. uke. Da minker jo sjansen for sa veldig, og det vil føles litt mer betryggende.

Har selv visst det i bare 2 dager, og vi ønske i tillegg bli mer vant med tanken selv før vi deler den med andre. føles fortsatt litt uvirkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk positiv test på søndag, men har hatt mistanke i 1 uke. er 5+1. har fortalt det til kommende besteforeldre i dag, resten tenkte vi å vente med til etter 3mnd. vårt problem er bare at magen har allerede kommet. 1 på jobb gjettet det i dag. har sagt det til 2 av mine sjefer pga arb situasjon, og tilrettelegging.men de har lovt å ikke si noe. nesten alle buksene er for små.de strammer i midja og mangler 5-10 cm til å få lukket knappet, har en mistanke om at vi blir avslørt tidlig pga magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, det var tidlig mage :)

jeg er 5 + 5, også positiv test på søndag. Da har vi termin nesten samtidig da :)

Hvor er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har bestemt meg for å vente til 12. uke. sist gang ropte vi det ut til alle, ble tilogmed gratulert over radioen! og så gikk det galt.. så det er ikke å anbefale :P men å si det til kommende besteforeldre og nære venner er jo greit. får se hvor lenge vi klarer å holde oss ;) er 5+0 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi jeg er også trønder med termin 18 januar! kanskje vi havner på føden samtidig ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt som så at de som jeg alikevel ville sagt det til dersom noe gikk galt like godt kan få vite om graviditeten tidlig. Alle andre kan derimot få beskjeden senere, når sjansen for sa avtar. Men det er jo fryktelig vanskelig å ikke si noe, jeg holder på å sprekke hele tiden. Faren med å fortelle det til bare noen, og ikke alle er jo at sånt fort sprer seg, selv om alle lover å ikke si noe.. Derfro har jeg hittil bare sagt det til noen veldig få som jeg vet jeg kan stole på..håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut at æ va gravid 16.mai.. sia min kjære ikke kommer hjem før i mårra bestemte æ mæ førr at han ikke sku få vite d før da..hehe.. æ e jo tett som ei tesil, så d gikk jo ca 5 sekund så hadde æ sendt han bilde av testen på mms..hehe

vi har/ hadde bestemt åss førr å vente me ¨fortelle t noen, men i dag klarte vi ikke å dy åss.. besteforeldre å søsken har fått vite d:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...