Gå til innhold

så sinna!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må bare si at jeg er så forbanna på typen!!!!!! han har det for seg at jeg ikke kan gå med singlett for da ser alle kløfta mi. (mener han!!!) og at jeg må avtale med han om det er ok å være sammen med venner, så kan han sånn som nå dra på kino etter at jeg har kommet hjem for at det passer han, skifter fra joggis til penere klær og går uten truse med rompa ute!!!!!!!!

JEG BLIR BARE SÅ FORBANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HYYYYYYYYYYYYYYYYYLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det hørtes da ikke noe koselig ut :-( Hvis han prøver å bestemme hva du skal ha på deg og ikke, gi f.... Du er jo ett selvstendig individ og kan bestemme over deg selv!

Lykke til jenta! :-)

Skrevet

jeg vet!!! men man prøver jo og gjore andre parten fornøyd... det får jeg bare gi opp!!!! takk for svar!!! sorry for klaging!!! jeg bare er så SINNA!!!!

men takk for svar igjen!!! hjelper litt det!!

Skrevet

hei vennen

Å bli så til de grader forbannet,- er helt lov. Gjerne enda mer. Og ikke bare pga hormoner,-men det går ikke an å oppføre seg som typen din?? Du går i det du syns du er fin i,og det du liker... Basta. skulle bare mangle. Folk ser jo at du har pupper enten de ser kløft eller ikke! Men litt kløft er super-elegant. Og det er lov å være / ha lyst til å føle seg sexy selv om man er gravid. Kan han ikke bare være stolt over hvor flott du er? Nei, knips han på nesen og gjør som du vil. Han har tydeligvis ikke hørt om at det farligste å legge seg ut med,- er ikke sultne løver, -det er gravide kvinner ;)

Og at du skal måtte avtale noe som helst med ham... En sånn kontrollering er ikke bra. Å snakke sammen,si ifra om at du stikker ut,eller blir sen hjem etc,- det er selvsagt helt greit. Men han må for all del ikke tro at du skal måtte vente på et "ok" fra ham før du selv kan gjøre ting.

Ble sint på dine vegne,jeg nå!

Nei,stå på krava ;)

Skrevet

Provoserende med sånne gutter!!

Hadde ikke funnet meg i det! Nope...

Men klart det er vanskelig å være i en slik situasjon selv!

Var sammen med en som ble dritsur dersom jeg hadde planlagt noe uten å informere ham på forhånd og han var steike sjalu! Var jo så vidt jeg fikk hilse på mine guttevenner. FIkk iallfall ikke gi dem klem. Naturlig nok, så ble det forholdet slutt...

Har dere snakket sammen om dette?

Skjønner at du er sinna når han "tipper" deg over kanten slik.

Hva med å sette ham litt på plass??

Skrevet

Provoserende med sånne gutter!!

Hadde ikke funnet meg i det! Nope...

Men klart det er vanskelig å være i en slik situasjon selv!

Var sammen med en som ble dritsur dersom jeg hadde planlagt noe uten å informere ham på forhånd og han var steike sjalu! Var jo så vidt jeg fikk hilse på mine guttevenner. FIkk iallfall ikke gi dem klem. Naturlig nok, så ble det forholdet slutt...

Har dere snakket sammen om dette?

Skjønner at du er sinna når han "tipper" deg over kanten slik.

Hva med å sette ham litt på plass??

Husk at du ikke er alene om alt..uansett!!

Skrevet

Hei igjen,

synes du har lov å klage, jeg. Skal love deg at jeg hadde gjort det samme om typen min hadde prøvd å bestemme over meg! Synes det blir litt dobbelmoral fra hans side, "gjør som jeg sier, men ikke som jeg gjør....".

Og kle deg som du ønsker, viktig at du føler deg fin når du er gravid. Jeg føler meg ofte feit og stgg bare, og da hjelper det å kunne kle seg så man selv føler seg fin og vel!

:-)

Skrevet

dere er så søte og snille!! det hjelper virkelig å lese svarene deres!!!

TUSEN TUSEN TAKK!!!

Skrevet

Syns du skal kalle deg

alene,om,nesten alt :)

Joda,de sidene her er gode å ha. dvs folkene her er gode å ha. Man kan utventilere raseriene sine masse, og sidene har sikkert reddet et og annet forhold :) Og det beste er,vi brukes ikke opp! så bare bli sinna igjen når det trengs. Vi er her,vi!

Skrevet

Hadde heller vært alene eller å blitt kontrollert slik.Men jeg pleier å spørre om det er greit om jeg stikker ut da..Har barn ilag fra før.Samme gjør han.er du sikker på at du vil dele resten av livet med en som kontollerer deg.? Håper det er bare hormonene som som rår.Lykke til videre:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...