atlje Skrevet 16. mai 2006 #1 Del Skrevet 16. mai 2006 DETTE ER HELT UTROLIG FOLKENS... SÅ ER JEG PINADØ GRAVID!!! Tok test i dag..6 dager over ikm..og ja da..jeg er gravid...gjør ikke noe annet enn å grine... JEG ER GRAAVIIDDD!! men hva gjør jeg videre nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaja Skrevet 16. mai 2006 #2 Del Skrevet 16. mai 2006 Gratulerer så masse. Regner med at du vet mere enn de fleste om hva som kommer nå. Har ingen bedre råd enn det de kloke hodene på disse sidene skriver om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blinkimom Skrevet 16. mai 2006 #3 Del Skrevet 16. mai 2006 Gratulerer så mye!! Det er kjekt når det endelig klaffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 16. mai 2006 #4 Del Skrevet 16. mai 2006 har du sagt det til sambo? hvordan reagerte han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atlje Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. mai 2006 Ja..han ble utrolig glad Tror ikke det helt har gått opp for han heller..men han hadde problemer med å sove i natt for å si det sånn Er så gla..men samtidlig redd for at noe skal være galt..for krysse alt man har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå