Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da barnehagene sitt tog gikk forbi jobben idag kjente jeg klump i magen... Ikke min tur å sette flagg på vogna og sprade stolt rundt i år heller. Når man er ferdig med 16-17.mai-fyllefesten og heller vil trille barnevogn blir disse dagene litt rare syns jeg. Sikkert noen av dere andre som føler sånn også. Heldigvis får vi besøk av noen smårollinger jeg kan lukte på og kose med. Og så får jeg håpe ikke mensen kommer akkurat i morgen. Er på dag 29 nå og testet neg. i morgen, og tror IKM er torsdag så får håpe den holder seg vekk. helst lenge;)

Ha en flott dag med is og brus og pølser, og sug inn alt babystøvet i gatene. Til sommern SKAL noen av oss ha fått en spire i magen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5065125-17maier-vi-s%C3%A5-glad-ieller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeghar samme følelsen som deg,orker ikke å feire 17 mai i morra jeg,altfor mye som gjør meg depresiv,i hvertfall å høre "svigermor" snakke bare om barnebarnet sitt og ikke tenke på noe annet,det er trist så i morra blir det inne dag så det holder....

Hei dere

Jeg skal som vanlig dra og se på mine og min manns nevøer gå i tog. De er fryktelig søte. Dessuten er min svigerinne (deres mor) veldig søt og forståelsesfull, så jeg vet at det ikke er noe som helst babypress der i gården. Jeg har for første gang kjent en klump i magen i forhold til 17 mai, men i dag må jeg virkelig prøve å trøste meg med tanken på at disse to vidunderlige guttene kaller meg tante.

Uff, nå begynner jeg å gråte litt nesten. Neimen, det var virkelig ikke planen. Jeg syns visst litt synd på meg selv! Da hopper jeg i dusjen og skifter på sårene etter laparaskopien, så får jeg tankene over på noe helt annet. Jeg hater sår egentlig, men syns det er skikkelig fascinerende at noen har titta inne i magen min.

Dette ble verdens rareste 17 mai-innlegg, jeg vet*ler*

Da jeg våkna i dag tenkte jeg at jeg ville inn på disse sidene, men så tenkte jeg at det burde jeg ikke på 17.mai, og nå har jeg utsatt det hele dagen og kunne ikke holde meg lengre! Jeg har blitt skikkelig avhengig av disse sidene, bare det å lese spørsmål som andre har skrevet, og svarene de får, det hjelper så mye. Og så er det fint å vite at jeg kan skrive når jeg orker, og at jeg ikke trenger å skrive dersom jeg ikke orker.

Føler jeg kjenner meg igjen i så mye av det dere andre her går gjennom, som om vi er på "samme lag", liksom.

Sender 17. mai klemmer til dere alle!

Jeg hadde egentlig planlagt en dag på sofaen, var ikke i humør til å gå i "barnetog" så da var det best å holde seg hjemme! Men så hadde samboeren invitert et vennepar på middag, og hun har selvfølgelig stor mage!! Så her har jeg sittet i hele dag og sett henne stryke seg fint over magen.. Og ikke nok med det, vi fikk enda mer besøk!! med tre unger.. Så nå er jeg klar til å finne senga å dra dynen godt over hode og stryke hele dagen fra kalenderen.. Merker jeg synes så synd på meg selv, og klarer rett og slett ikke å ta meg sammen heller. Håper på en bedre 17 mai for oss alle neste år! Da skal vi trille barnevogn!!!!!!!!!!!!!

hm... dette går vel ikke inn i historien som yndlings-dagen, nei! Bunadskledde hjerteknusere over alt! man kan bli "mør" av mindre....

Åhhhh, som jeg skulle ønske at dette rommet ikke lenger var et kontor, men et barnerom hvor det lå en utslitt unge som fortsatt smakte litt av is :-D

Annonse

ja, hurra for dere! Mensen kom selvfølgelig i dag.. Så da blir det ikke prøving før neste pp igjen siden mannen må reise med jobben 3 uker og EL er selvfølgelig den perioden. Vet noen av dere har mennene ute i jobb hele tiden altså, mens min er ute 2 ganger i året ca. så skal ikke klage så mye.. men litt ;)

Håper noen av dere andre har mer lykke en oss denne mnd da!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...