Fisemusas-musefis... Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Jeg er feit, har vondt der babyen sparker, er kvalm, vondt i hodet, er sulten men gidder ikke gå å hente meg noe å spise, er tørst men det gidder jeg heller ikke å hente, er sur på heffalompen min, har masse vann i beina, må tisse konstant, huden min ser ut som den er høvla over med en kjøttøks, er sur på alle som føder nå, er trøtt og grinete mer av dagen enn dagen er lang, og natten er enda lenger.... Jeg føler meg rett og slett helt sykt ødelagt.... Meeeeeeen veit dere hva????? JEG HAR DET SUPERBRA!!!! Kunne ikke hatt det mer bra med meg selv.... Og det er så deilig.... Og nurket har det bra:) Ville bare dele dette med dere jeg:) klemmer fra
Gjest Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Godt å høre at du har det bra likevel. Jeg har endel kynnere og bekkenløsning men det er en liten pris å betale for å gå gravid. Jeg føler det samme denne gangen som da jeg gikk gravid med min sønn: Jeg elsker å være gravid!!!!!
Fisemusas-musefis... Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2006 Jeg veit:) Selv om det blir endel syting og klaging, så er det ingen tvil, det er helt herlig å gå gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå