Gå til innhold

17. mai! Hurra, hurra, hurra

Anbefalte innlegg

Ønsker dere alle en fin dag i morgen!

Kos dere med unger, svigermødre, gubber, bunader, flagg, is, pølse og kaker!

Jeg rikker meg ikke av tunet! Blir her hos dyra jeg. Jeg skal heise flagget og synge ja vi elsker. For det gjør vi jo!

Synes ikke det er lenge siden jeg sto foran slottet med småjentene mine i bunad, og gutten i matrosdress!

"Minstejenta" er russ i år, tenk så stor den lille jenta mi er blitt og hvor fort tiden går dere.

Stor klem til alle dere tapre og utholdene kvinner!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5064818-17-mai-hurra-hurra-hurra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God 17. mai til deg også!!!!

Må si jeg misunner deg å være alene og ha det fredelig! Det kunne jeg også ha tenkt meg!!

Jeg skal nå bake en kake som jeg skal levere til skolen i morgentidlig.

Skal også stå i kafè i morgen ett par timer.

Egentlig så hater jeg slike tilstelninger med så mye styr og så mye folk..

Liker best å ha ro og fred rundt meg!

Min minstejente går siste året på barneskolen, så det blir vel litt fredligere til neste år...

Får vi en til da, så blir det hele regla en gang til... he, he.

Men det må vi vel tåle!!

Stor 17.mai-klem =)

hei igjen horatio,

Jeg sitter nå på nattevakt, og kommer hjem 7.30. Da må jeg prøve å slenge meg nedpå litt, for barnetoget starter kl.10, og da må 5 unger være ferdigpyntet og klare. Mannen min hater slikt, og i min medfølelse med han, og fordi ungene en vant til at det er min jobb, så går jeg med dem i ørska i morgen. Mannen min forventer det ikke, men er nok kjempeglad for å slippe.

Her hvor jeg bor bruker alle bunad, unntatt meg og to til. Jeg føler meg ikke i humør til noe pynting heller, så det blir nok det vanlige, i alle fall nesten. Synes egentlig det er en bra nok prestasjon å stille med 5 pynta unger kl.10. Vet flere som sliter med en og to.

Resten av dagen har vi ikke så mye program. Det blir vel noe barneleker, mye is og pølser og 3 skift til før kvelden er omme. Men hva hadde 17.mai vært uten unger?

Ha en fin dag dere også

Ha en riktig fin 17.mai du også horatio og alle dere andre flotte damer / jenter her inne. Hos oss er det selvfølgelig full fart med ulike tog, men blir bare barnetog på meg da jeg skal på kveldsvakt. Så det blir mye gåing i morgen, mye fin trim :-) Søren at jeg ikke har fått i meg den skritt-telleren jeg skal kjøpe meg - hadde sikkert fått "bra resultat" i morgen :-)

Tror forresten jeg hadde vært litt stressa om jeg hadde barn som var russ jeg da, men 17.mai er vel det meste unnagjort. Det er vel i kveld moroa for russen skjer, og mang en mor og far ligger våkne og venter...

Forøvrig er jeg i litt "ruskete humør" kan man trygt si; tantehormonene herjer og det har ikke vært helt greit å være mann og barn i dag. Hjelper jo ikke akkurat at det har vært litt småtterier å stresse med til morgendagen heller. Men, nå er ting i havn, ungene sover, mannen er blid ennå (utrolig nok), og jeg er klar for sengen. HURRA for 17.mai :o)

Puh.... da er 17. mai snart over. Bunaden er av og jeg har "jaget" foreldrene mine på dør. Ungene skal snart i seng og mannen skal se på fotballkamp i kveld. Synes 17.mai er en koselig dag, men jammen er det godt når den er over også. Jeg har gått i tog sammen med størstejenta idag. Tørr ikke sende henne avgårde alene siden vi ikke vet helt hva hun kan finne på. Det er så mye folk der ute at vi er redd for å "miste" henne. I går var det så hektisk at jeg ikke rakk innom her, så da er det koselig å Bimme litt nå som roen har senket seg.

Ha en fin kveld da jenter. Må dere lide dere gjennom fotballkamp i kveld dere også kanskje? Jeg tror jeg holder meg her i kveld jeg etter som tven er opptatt.

17.mai klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...