Gå til innhold

Vi trenger en SNILL dagmamma i Nordre Aker i Oslo

Anbefalte innlegg

Hei!

Vår lille Marie som blir ett år i juli trenger så sårt en snill dagmamma fra august!

Vi hadde egentlig avtalt med en dagmamma om at hun skulle passe snuppa fra høsten av, og vi hadde tilogmed en venninne av henne som en dagmamma nummer to, for å være heeeelt sikre på å få en dagmamma. Allerede i november i fjor ble jeg lovt plass hos en av dem, men nå skal plutselig ingen av dem fortsette som dagmamma likevel.......

Så vi trenger en som kan ta seg av Marie fra august av. Akkurat når i august, kan vi komme tilbake til. Vi er fleksible med oppstartstidspunkt!

Vi ser helst at du passer flere andre barn også, så Marie får noen å leke med. Hun har to eldre søsken på 5 og 7 år, som hun setter stor pris på :-)

Det viktigste er at DU føler at du passer det antall barn som du selv klarer :-)

Det viktigste for oss er å ha Marie hos en snill dagmamma. En som tar godt vare på henne og som har et fang hun kan slappe av på og kose seg på hvis hun har behov for det. Du bør ha tid til å stryke henne over kinnet og trøste henne hvis hverdagen blir trist og du må rett og slett ha tid til henne :-)

Marie er en selvstendig og snill jente. Hun leker godt alene, men trives best sammen med andre barn. Hun er grei å ha med å gjøre, snill og rolig ;-)

Vi bor på Grefsen og det hadde vært supert med en dagmamma på enten Grefsen, Kjelsås eller Disen!

Finnes det noen som har tid til Marie?

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Hei

Jeg er en jente på 24 år som har planer om å gå hjemme et år til med sønnen min på 10mnd.

Jeg bor på Rødtvet (grorud bydel), så jeg vet ikke om dette blir for langt unna?

Men jeg er seriøs, ærlig og ansvarsfull og veldig snill....

Eller har du kanskje funnet noen...

Vel...nå vet du om meg ihvertfall.

Mvh Annette

([email protected])

Tusen takk for tilbudet!

Men vi trenger en som er litt nærmere. Jeg sliter til tider med veldig vond bekkenløsning og vi må ha en eller en annen på Grefsen eller Kjelsås eller i rimelig nærhet fra dette :-)

Er det noen andre som vet om noen i dette området?

Vi leter og vi leter og vi leter og jeg vet ikke hva vi skal gjøre snart.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...