Gå til innhold

JM "utvida" litt...... Er moden!

Anbefalte innlegg

Strippet i dag på kontroll siden jeg hadde hatt så sterke kynnere i går kveld. Det viste seg at jeg var moden! Ca 1-2cm så hun fant ut at hun skulle sette litt fart på sakene. Hun sa at hun utvida litt den innerste åpninga. Hun advarte at det kunne gjøre vondt, men det var ikke annet enn litt ubehagelig. Det sa hun betydde at jeg var veldig moden.

Så nå kan det vel bli 17.mai barn på meg!

Jippi.. jeg gleder meg til å treffe pia vår!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5064510-jm-utvida-litt-er-moden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Gratulerer med dagen forresten.. :)

JM mente at utvidinga skulle gi meg litt blødning, og den kom i lag med slim på kvelden. Ligna på det som heter tegningsblødning, var sånn brun-rødt. Det gikk over ved midnatt.

I halv fem tiden i morrest våknet jeg av kraftige kynnere og tenkte jaja.... 17.mai barn på meg.

Datoen hadde jo bare vært min flaks siden forrige er født 1.april!! Hehe.

I allefall så varte ikke det så lenge og jeg sov litt før vi har feira 17.mai!

Veldig ubehagelig å gå nå!

I 11 tia i dag må slim-proppen ha gått. Ca 10cm langt slim, ganske likt kraftig utflod, men mye seigere konsistens. Helt klar på farge.

Ungen er i bevegelse, hodet hadde ikke festet seg ved JM undersøkelsen, men det sa hun at det trengte ikkje skje før eventuelt vannet gikk eller jeg var i fødsel.

Hun mente at jeg var så myk som "syltetøy" at jeg helt sikkert var ferdig til helga. Sa jeg at hun tok på hodet til pia??

Jeg har ikke noe vondt og får av og til litt stram mage, så her øves det...

Baggen ligger i bilen klar! Har 5 mil til sykehuset....

Annonse

Hrmf!

Jeg sitter nå her å lurer på hvor lenge jeg må vente på noe action.....

Denne ungen har det ikke travelt.

Er gått fra vanlig utflod til bare blankt slim. Har mye nedpress, stramminger i magen og litt murring i korsryggen.

Blir gaaaaal av å vente.....

Nå har jeg gitt mannen et ultimatum! Sex eller en lang tur! Han valgte det første, hehe! Gutten vår overnatter hos foreldrene mine i natt i tilfelle..... Så det hadde vært kjekt om noen kanskje fikk det "litt" travelt nå!!!!

Noen andre som har det sånn?

ja årr jeg har det også slik...termin 24.05

Hodet festet seg i uke 36, hatt mye kynnere hele sv.sk men fra søndag av har de vært mye vondere og oftere til tider regelmessige. Tatt modningsakupunktur å på man kjente jordmora og sa jeg var moden, med 1-2 cm åpning og kort livmorhals ( tidl over 4 cm nå ca 1). Fikk også blødning (rødbrunt)med litt slim senere på dagen og litt dagen etter. De to siste dagene har det bare kommet litt gulig/ blankt slim. Så har tenkt det har vært slimproppen? Kynnerene mine er der hele tiden på dagen men ikke på natta...utenom natt til 17 mai...da låg jeg i 1 time med kynner hvert 10 min som tok tak men så sluttet det..da var jeg også kvalm og litt problem å puste mens kynneren varte..så da tenkte jeg kanskje det skjer noe? men nei...

Så her venter jeg da...legger meg tidlig om kvelden for jeg orker ikke mer til kynnerene...

Takk for svar! :)

Godt det ikke bare er meg. Jeg har hatt kynnere mer eller mindre konstant siden i natt, tror det var fordi vi hadde oss en omgang.

Jeg sto opp i morrest med gutten vår og det ga seg ikke før jeg la meg igjen i halv ti tiden. Sov i nesten tre timer uten noen sterke kynnere.

Men den siste timen har det tatt seg opp igjen. Prata med jordmor og hun sa at det helt tydelig var noe på gang og at det ville skje noe i helga.

Akkurat nå er det tak i rygg og mage annenhver gang. Noen ganger med pustebesvær.

Er så spent! Tålmodigheta er tøyd laangt nå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...