Solstråle* Skrevet 16. mai 2006 #1 Del Skrevet 16. mai 2006 Saken er den at jeg står akkurat her og stryker bunadssjorter. Også står jeg der å stryker og tenker "å så fin den blir" hehe...... Også slår det plutselig en jævlig lukt mot meg!! Svettelukt!!! Fra ene armhulen, den er nyvasket men stinker!!! Er jo 13 år gammel da, så kanskje ikke så rart!! Hva gjør jeg nå?????????? Noen som vet råd?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #2 Del Skrevet 16. mai 2006 hehe. måtte le litt. men fra spøk till allvor. har du prøvd x-it?,den tar sånn lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mai 2006 Ja, sånn kan det gå når en venter til siste dagen med å ordne sånt! Har selvfølgelig ikke det i hus. Butikken er stengt:-( Har hatt svigermor på besøk og hun har selvfølgelig gått husmorskolen... hehe... De kokte klær i en panne, så når har jeg dunket den i biotex og tatt litt zalo og blenda i vannet og satt den på koking på kjøkkenet. Så nå venter jeg i spenning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 16. mai 2006 #4 Del Skrevet 16. mai 2006 Ble lukta borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 16. mai 2006 Hehe... Ja, faktisk! Følte meg som en ekte husmor fra 50 tallet der jeg stod å rørte på sjorten i en stor panne... Nå er den strøket og henger så fin på kjøkkenet sammen med Mathias Emil sin, klar for morgendagen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå