Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel synes du babyen bør være før man sender den avgårde med en trillepike? I dette tilfellet er trillepiken lillesøsteren (12år) til sambo, og det er snakk om 1-1,5t mens babyen sover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bør vel vurderes ut fra hvor ansvarsfull jenta er. Og hvor sikker du er på at babyen sover i 1-1,5 timer. Hadde jeg vært sikker på at jenta er moden nok og det er et trygt sted å trille, så hadde jeg gjort det fra babyen er ca tre-fire mnd, tenker jeg. For da var vi i skikkelig sove- og spiserytme med sneipen. Men som sagt, det måtte være et sted jeg synes det er trygt å trille og jeg måtte stole skikkelig på jenta. Og jeg hadde vel bedt henne om å ikke trille så langt, sånn at det ikke ble så lang vei hjem, dersom han våknet.

Skrevet

Synes ikke det er noen grense på det jeg. Går heller på hvor mye jeg stoler på trillepiken.

Skrevet

Om det er snakk om en bitteliten tur rundt huset her, så hadde hun nok fått lov veldig tidlig. Kan jo være deilig med litt "fri" selv om babyen er innenfor hørevidde, samtidig som jenta sikkert hadde følt seg som ordentlig barnevekt allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...