Gå til innhold

I hvilken uke anbefaler dere å ta privat UL hvis man skal det?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er helt "nybegynner", og lurer på dette med privat UL. Synes det høres så lenge ut å vente på den "obligatoriske" som er inkludert i svangerskapskontrollene. Hvis vi skal bestille time til privat UL, hvilken uke er det fint å gjøre det i?

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg var deg ville jeg kanskje ha bestilt en UL i uke 10-12....Da får du sett litt også, kjempe spennende:)

Jeg fikk en gratis da fordi jeg er med i et studie, men jeg er veldig glad jeg fikk den og ville nok kanskje vurdert å betale for en hvis jeg ikke fikk den...Er lenge å gå å vente fram til den ordinære UL...Selv var jeg på den i uke 20...

 

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Jeg tror jeg skal sjekke opp prisen i hvert fall, det er jo veldig spennende, og dagene går jo så sakte nå, at 16 uker til er helt uutholdelig å tenke på. Er 4+3 idag...så det er jo tidlig da, men vanskelig å tenke på noe annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom uke 10-12 er best å ta tidlig ul, for da kan man om man vil finne ut om det er noe "galt" med barnet. Down syndrom f.eks. Det klarer man ikke se senere i svangerskapet. De se det på nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 11-12 Da kan de i tillegg sjekke om babyen har downs syndrom.Jeg var i uke 11.da fikk vi se en liten mini baby:0)

Lykke til videre:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...