Gå til innhold

Pirker dere ut ørevoks og snørr på babyen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi gjer det same som deg. Av og til har gullungen vore så full av snørr i nasa at han knapt nok har klartå sove, så då må det til. Og så er han av ein eller annan grunn storprodusent av ørevoks. Men eg tar berre det som er "på veg ut", så det ikkje er fare for at eg skubbar noko lenger innover.

Jepp, det gjør jeg.

Sneipen har MASSE ørevoks, som "ramler" ut i store mengder. Tar jo selvfølgelig bare det som har ramlet ut allerede, men det er ikke småtteri!! Måtte spørre på hs, men det var visst normalt. Snørr og store buser som irriterer, hjelper jeg ham også med. Nå får han til det med nesa selv, stor sett, for han gnir seg veldig utenpå nesa, og da kommer det visst ut. Men tidligere tok jeg det med en våt q-tips.

jeg tar ørevoksen. Har faktisk tatt en runde med q tips inni der også, og gud bedre sier jeg bare. er det mulig å ha så mye inni der?? Så jo ut som q tipsen til en gammel mann (ja, jeg har jobba på sykehjem).

Synes hun ser så ustelt ut med gult gugg som dekk inngangen. Vet at en kan dytte det lenger inne med q tips, men jeg klarer ikke la være.

Annonse

Ja, jeg tar snørr. Snuppa er veldig tett i nes og det hjelper å få fjernet snørret som er løst.

Har kjøpt neseutsuger på apoteket og den fungerer kjempefint. Tror Eline har skjønt at det blir lettere å puste når jeg plager nesa hennes. Hun har sluttet å gråte når jeg gjør det.

Prøver så godt det er å fjerne ørvoksen også, men kun utvendig.

tar alt bort! pirker bort forsiktig med en q tips etter hvert bad..(ikke langt inn da...)

tar q tips i nesa og om d er store busemanner som ikke kommer ut..

Snuppa her er vant til d,og protesterer ikke i d hele tatt..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...