H123 Skrevet 16. mai 2006 #1 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei på deg!!! Nå er d lenge siden jeg har vært her gitt! Hvordan står d til med deg? Er du i bedre form? Her har jeg begynt å venne meg til tanken om at d kommer en liten en til! Gleder meg nå og d tror jeg samboeren min gjør også. D blir mer virkelig nå når vi har fortalt d til familien. Sa d til ei venninne som jeg gikk gravid med sist. Ellers så er d ingen som vet d bortsett fra nærmeste familie. Rart! tenkte holde litt til på d før vi sier noe! Formen er ganske grei da. Bortsett fra at jeg har så lite jern i blodet! skulle vist ligge på 14 også var d på 9. Så nå knasker jeg tabletter her. Tror d er grunnen til at jeg har hatt sånn hodepine, og vært så veldig veldig trøtt. så vi får håpe d går bedre nå. Har du vært på noen kontroller i d siste da? Står på jobb nå å prøver å planlegge alt jeg må gjøre før morgendagen! litt av et stress... Håper alt står bra til med deg!! STOR klem fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5063622-idefix/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mai 2006 #2 Del Skrevet 16. mai 2006 Heisann:0) Joda formen er stigende etter en grusom helg. Låg rett ut i kvalme og migrene. Men det viste seg at jeg har på dratt meg en urinveisinfeksjon. Har nok hatt det en stund. Har fått kraftige kynnere og var på sykehuset i går. Må ta det med ro. Knasker pencillin:0) Så herlig at dere begge har begynt å glede dere. Er sikker på at du er glad for valget du tok nå:0) Det var lav blodprosent ikke rart du har vært sliten opp i alt det andre. Bra at de opdaget det. Jeg har fått gravid mage. Kan ikke skjule den lengre. Det begynner å bli flaut. Kommer til å få hundre kommentarer i morgen. Men får lyve å si at det er i oktober/november..he he he. Her blir det lite stress i morgen. Barnetoget går ikke før klokka 13 så da har vi god tid på morgenen. Deilig! Ha en fin 17 mai. Godt å høre at alt står bra til med deg. Koseknuse klem. Nå må jeg rydde litt:0( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5063622-idefix/#findComment-5065230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå