Storebror og Lillebror Skrevet 16. mai 2006 #1 Del Skrevet 16. mai 2006 Er en av de som desverre er mest inne å leser her om dagen. Jobber jeg ikke, er jeg sammen med mine to skjønne gutter. I dag har jeg min månedlige kveldsvakt på jobb og det ringer nok til at jeg ikke får tatt andre saker, men lite nok til at jeg tok en liten svipptur inn hit. Alt står bra til med oss. I dag har Herman gått i tog sammen med barnehagen. Stolt mor og mormor dro til byen for å se og knipse bilder av sitt vidunder, men det ble av en sovende Herman. Han tok liksegodt dagens lur under togmarsjen:) Ellers er Herman en aktiv og utspekulert liten kar. Jøsses hva de lærer til seg i barnehagen. Vi ler oss halvt ihjel av han om dagen- her er det nye triks og rampestreker hver dag. Herman går enda ikke. Han er rett og slett ikke interessert i å gå alene eller sammen med oss. Går som bare det rundt bord, langs vegger, med sykkelen sin osv, men gå alene, nei, det tør han ikke. Men det kommer vel snart:) Vi har i hvert fall bestemt oss for å ikke stresse noe med det. Nei, nå ble jeg alene på telefonen så jeg får komme meg tilbake i jobbmodus:) Ønsker alle sammen en flott 17 mai! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5063548-april-ja-n%C3%A5-var-det-litt-d%C3%B8dtid-her-p%C3%A5-jobb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 16. mai 2006 #2 Del Skrevet 16. mai 2006 Hyggelig å høre fra deg! Det blir spennende når Didrik begynner i barnehagen og lærer nye sprell. Her går vi heller ikke enda uten gå-vogn eller et bord å holde i. Det kommer når det kommer... God 17 mai til dere også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5063548-april-ja-n%C3%A5-var-det-litt-d%C3%B8dtid-her-p%C3%A5-jobb/#findComment-5066090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå