Gå til innhold

føler meg grusom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skal ikke jeg komme med noen direkte påstand, men jeg vil tro det er helt normalt å ha slike drømmer og fantasier i perioder. Og jeg mener du ikke bør gi deg selv dårlig samvittighet av den grunn.

Jeg gjør det også av og til, og da er det helst lenge siden jeg og min kjære har hatt sex. Da fremkaller savnet andre positive sexopplevelser jeg har hatt, og ikke nødvendigvis de jeg har hatt sammen med samboer. Jeg hade blitt gal hvis jeg omtrent måtte fortrenge mitt tidligere sexliv bare fordi jeg har en samboer, det må være lov å drømme litt. Men det er da meg..

Det hender det plager meg at jeg tenker på mine tidligere erobringer, for å si det sånn, men da vet jeg at grunnen er lite sex. Og selv om jeg fantaserer om andre av og til betyr ikke det at jeg ville ønsket det i virkeligheten. Langt der ifra....

Hvis du syns det plager deg, anbefaler jeg deg til å tenke i hvilke situasjoner du får disse fantasiene. Kanskje du og kjæresten din har en litt dårlig periode? Det er det bare du som vet, håper du finner ut av tankene dine.

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...