Gå til innhold

PETRONELLA....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her??

Hvordan gikk d i dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Har nesten nettopp kommet hjem fra UL. Poden har lagt på seg bra de siste to ukene 400g... og veier nå ca 2500g som visstnok er ca 14% under gj.snittet.

Det er fortsatt seteleie og mitt stoooore dilemma nå er om jeg skal forsøke å gjennomføre dette normalt, eller om jeg skal velge KS. Blir ny UL 1 juni, i mellomtiden skal jeg på røntken for å sjekke bekkenet (tror det skal være bredt nok, var det sist...) Allikevel er jeg liksom redd for at det skal skje noe underveis, men hun JM jeg var hos i dag var veldig hyggelig og forståelsesfull. Deilig å snakke med en som det virker som om ønsker å høre på frustrasjonen din vedr dette. Håper nesten det setter i gang før det, så slipper jeg ta valget - men det ville vel være for godt til å være sant... :o)

Du da?

Har fulgt med deg litt, så jeg så at du hadde vært inne i går med litt rier og hadde blitt strippet. Noe mer action??

Skrevet

Så godt å høre at han har lagt på seg ;)

Blir spennende å se framover da. Godt du fikk prata litt.

Jada,var jo på sykehuset i går og ble strippet,han kjente hodet,var moden og har ca2 cm åpning. Slimproppen har gått og hun er MEGET livlig inni her. Kommer uregelmessige smerte tak. Gir seg om natta,morgenen og kommer for fullt på ettermiddag/kvleld.

Skal tilbake på fredag hvis d ikke skjer noe før. Venter på skikkelige rier eller at vannet går jeg nå... hehe

Skrevet

Huff ja, man skal tydeligvis bli tussete av å vente på både av det ene og det andre når man går sånn mot slutten.

Må jo være super frustrerende at det liksom forsvinner over natten, når håpet er på topp før du legger deg om kvelden. Tror kanskje du ikke kan legge deg... Hehe, tuller - er vel ikke spesielt gunstig :o)

Kanskje hun bare drøyer´n fordi hun vil at vannet skal gå i 17 mai toget... Haha, det hadde vært noe . eller kanskje ikke...

Uansett får du ha en riktig så fin 17 mai (med eller uten rier og fostervann :o)) og holde oss her på bim oppdatert!!

Skrevet

Ha en fin 17.mai dere også :) skal ikke gå i tog,bare være hjemme og slappe av. Burde kanskje gått som pokker,men d gidder jeg ikke. hehe

Skal si fra når d skjer noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...