Gå til innhold

Rockesmurf


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dere alle snille sjeler som gidder å høre på en fortvilet og hormonell gravid

Jeg må vente en uke til!!! Kunne ikke se hjerteslag i dag heller, men fostersekken har iallfall blitt større og gyn kunne skimte et embryo der. Men det stemmer ikke med antall uker jeg er på vei. Gyn mente jeg var en uke kortere, da kunne det stemme....men da var jeg bortreist fra mannen min. Eneste mulighet er at svømmerne levde i 5 dager og egget slapp først 3-4 dager etter pos EL test. Så dette er frustrerende. Tatt blodprøver som skal vise om embryoet har stoppet å vokse eller om det vokser bare litt sent.....Ny UL om en uke. Er kjempe lei meg og frustrert over situasjonen. Blør enda også, men det tok ikke gyn så alvorlig ettersom spiren satt der den skulle...så da må jeg vente i spenning...men er utrolig hormonell og kvalm og ømme pupper...så det er vel et godt tegn..takk alle som har krysset fingre....kryss dem en uke til???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre!!! Har vært innom her flere ganger her idag for å se hvordan det har gått med deg....Det høres jo positivt ut da den har vokst siden sist gang...Men, jeg fortsettter å krysse en uke til:) Det at du har sterke graviditetstegn er en fordel sier de jo - så dette blir bra skal du se!

Ha en fin 17.mai...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. så frustrerende dette høres ut da, da blir jo ikke denne uka noe bedre for deg heller da...!!

Krysser fingrer og tær for at det bare er at du er litt kortere på vei.. sånn at alt egentlig er bra og normalt med deg og spiren.

 

Lykke til i uken som kommer.. skal tenke på deg ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt på deg jeg også;)

Synd å høre at du ikke fikk det svaret alle helst vil ha, at alt sto bra til. Får håpe at du kommer deg griet igjenom den neste uka og at svaret endelig blir positivt da;)

Jeg hadde en del blødninger i det første svangerskapet mitt, men viste ikke at jeg var gravid da, så jeg slapp å bekymre meg..... Denne gangen har jeg spottet litt og det er ikke noe særlig når man blir gående rundt å spekulere....

 

Krysser for deg og spira;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på deg i dag, og skal tenke på deg videre. Så nervepirrende og stressende for deg å måtte vente en uke til...... Kan ikke annet enn å ønske deg all mulig lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk alle sammen, greit å få skrive ned tanker i denne stressende perioden. Vi har ikke informert noen om at jeg er gravid heller, så jeg har liksom ingen andre enn mannen min å snakke med. Godt å få ut tanker her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...