Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Hvordan merker man hemorider?? Må de være vonde?? Har vært hoven i skrittet og øm i mange dager nå, så tok et speil å kikket nedunder.. da så jeg at ved endetarmen virket det som om det var noen små "ballonger" på utsiden.. merkelig greier. Gjør ikke vondt i det hele tatt. lurte bare på om det er liksom en hemoride, eller om kanskje det blir litt hovent der også, slik som i skrittet?
Beth84g Skrevet 16. mai 2006 #2 Skrevet 16. mai 2006 Kan nok være hemmoroider det ja. Det trenger ikke gjøre vondt
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 takk for svar! Bør jeg allerede smøre meg med salve for at de skal forsvinne?
Beth84g Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Du kan jo smøre med alcos anal eller aloe vera. så lenge de ikke gjør vondt trenger du i grunn ikke gjøre noe med de, men det er jo ikke så delikat akkurat da Kan hjelpe å dytte de inn i endetarmen og vaske deg etter hvert bommelomm. Skulle de bli vonde,plagsomme og begynne å blø, kan du bruke sheriproct som fåes reseptfritt på apoteket. Har hørt at mange sier den ikke skal brukesda den inneholder kortison, men jeg slo opp i felleskatalogen og kan ikke se at den gjør det. Prata og med farmasøyt på apoteket som sa at vi helt fint kunne bruke den, men ikke lenger enn 1 uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå