Lindamor og Oliver Skrevet 16. mai 2006 #1 Skrevet 16. mai 2006 Jeg er en av 5 helt like brødre.De andre går rundt i all slags vær.Jeg følger dem rundt der jeg sover i mørket,og venter på at man kaller på meg,når krisen er der.Hva er jeg?
Gjest Skrevet 16. mai 2006 #3 Skrevet 16. mai 2006 Jeg har termin 02.08.06 som deg, men jeg vet ikke svaret på gåten nei... Kan bare den der med klokka! )
Benni-min Skrevet 16. mai 2006 #5 Skrevet 16. mai 2006 hei, den har jeg hørt før. Svaret er reservehjulet. hehe. Jeg klarte den ikke første gangen jeg hørte den. En ny gåte: En mann hadde 5 sønner. Hver av sønnene hadde en søster. hvor mange barn hadde mannen?
Benni-min Skrevet 16. mai 2006 #8 Skrevet 16. mai 2006 wow, du er flink. Ja, det er 6. En ny gåte. En nonne satt og drakk. Hadde hun drukket det hun drakk, hadde hun ikke vært det hun var. Hva drakk hun? Gammel og god. Vet ikke om den er ordrett, men sånn någelunde.
Gjest Skrevet 16. mai 2006 #9 Skrevet 16. mai 2006 HADDE hun drukket? Du skriver jo at en nonne satt og drakk, og da drakk hun jo det som hun kanskje ikke skulle drukket...?"! Så hun drakk, og var fortsatt en nonne....
Beth84g Skrevet 16. mai 2006 #11 Skrevet 16. mai 2006 Jeg mener at hu satt å drakk, men hadde hun IKKE drukket det hun drakk... osv... Mener å huske at svaret var melk og at hun av en eller annen grunn da ikke kunne vert nonne fordi hun hadde barn... hehe mangler litt i den gåten trur jeg... eller er jeg helt på bærtur... Er jo det ganske ofte da så
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. mai 2006 #12 Skrevet 16. mai 2006 Har hørt den gåten på denne måten: En uteligger satt på gata og drakk. Hadde han hatt det han drakk, ville han ikke vært det han var. Her er svaret: ROM. Men hva drikker nonnen?? Kan det være drinken som heter "Sex on the beach"?
kris78 Hurra for jenta mi :) Skrevet 17. mai 2006 #13 Skrevet 17. mai 2006 Ny gåte: I AM THE BEGINNING OF THE END. YOU CAN SEE ME TWICE IN A WEEK, BUT NOT IN A DAY. TWICE IN A DECADE, BUT ONCE IN A YEAR. WHAT AM I?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå