Gå til innhold

ikke så kvalm lenger, men sliten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er nesten akkurat blitt kvitt den intense kvalmen, hvertfall slik at dete r til å leve med. men nå føler jeg meg bare utslitt. orker liksom ingenting. har fått vite at jeg har lite jern, men føler meg liksom så veldig slpp og sliten. blir kvalm dersom jeg stresser.... er det normalt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!!

Da er vi to i samme båt!! Jeg er også heldigvis kvitt den verste kvalmen..... endelig er 17 uker nå og har vært helt på bærtur i 10-11 uker....., men er fortsatt sliten ja, har veldig lite energi!! Jeg blir også kvalm og uggen hvis jeg stresser og maser for mye, tror dette er helt normalt gitt. Vi får bare gi oss selv litt tid så kommer vel energien tilbake også :o) Det at du har lite jern er nok også en medvirkende årsak vil jeg tro.....

God bedring til deg, og pris deg lykkelig over at kvalmen er bedre!!

Klem fra meg

Skrevet

Hei. Dette er helt normalt. Har hatt det på samme måten selv. Hvil masse og så ofte du kan.. Lytt til signalene kroppen gir deg, sykemeld deg hvis du ikke allerede er det, da blir du raskt bedre:))

Lykke til

Skrevet

Hei,

Jeg ble kvitt den intense kvalmen ved ca. 19 uker... følte meg veldig sliten en stund etter det, og så gav det seg og nå har jeg mer energi... men det er bare å innse at mer energi ikke betyr energi som før i tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...