Gå til innhold

Desember: Tror gutten min har HelseStasjons fobi....

Anbefalte innlegg

Hver gang vi legger ham ned på ryggen så hyler han av fulle lunger. Og siden han må ligge for å kle av og på seg, veies og måle lengde så blir det litt skriking kan man si. Slik er det hver gang.

Og i dag så var han så trøtt når vi kom dit og med all skrikingen så ble det bare suttring på ham. Han ville bare sitte på fanget og kose, sovna på meg gjorde han også.

Føler at jeg ikke fikk vist frem den fine flinke gutten min. Jeg måtte fortelle om hva han kune og det ble liksom ikke det samme.

Men når han fikk sprøyta så bare grynta han litt mens sprøyta var inne og så bare la han hodet på mamman sin igjen. Like etterpå sovna han. Det var da bra i alle fall.

Fortsetter under...

Hei.

Hehe, litt trasig at du ikke fikk "vist han frem" da....litt morro når de viser seg fra den beste siden.

Men, vil de ikke så vil de ikke.

Men han hadde iallefall ingen traumatisk vaksineopplevelse da tydeligvis. Godt for han det.

Stor og fin var han også!!

Hehe, ikke alltid de vil som mamma vil. De så nok for en flott og flink gutt du har, selv om han bare satt på fanget :-) Og flink gutt som fikk sprøyte.

Hos oss tror jeg det er omvendt. Ikke helsestasjonsfobi, han elsker helsestasjonen. Der skjer det så mye gøy! Måtte innom i dag, for han skrek så innigranskauen når vi var i byen. Måtte inn og få litt mat, så gikk turen så mye bedre. Fikk meg liksom ikke til å gå inn på kafe aleine og amme der. Greit å ha helsestasjonen i nærheten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...